אחרי מכירת חברת המדיה החברתית ריפרש, אדם שוב לא ממהר לחפש כיוון חדש: "לא נולדתי ברמת-אביב ג' עם כפית כסף בפה. כל מה שקירב אותי לדירה, זה מה שעשיתי"
שוב: "אחרי שנים של עבודה בניהול לקוחות, החלטתי למכור את הפעילות ולפנות לאפיקים עסקיים אחרים" ■ בין לקוחות ריפרש: AM:PM, דור-אלון, KPMG והסתדרות המורים
חברת הדיגיטל בבעלות אדם שוב נבחרה לטפל במותג הוודקה הבינלאומי Stoli ובמותג Jägermeister
שוב שיתף השבוע בפייסבוק שלו הודעת SMS שבה קיבל פנייה מהפקת "האח הגדול" כדי לבדוק אפשרות לשלבו בעונה הבאה של התוכנית הפופולרית
חברות מגורים מקימות עמודי פייסבוק לכל פרויקט חדש, וחברות הקניונים מעבירות את תקציבי הפרסום שלהן לפייסבוק ■ "אם אני לא בקריון, אני בפייסבוק של הקריון"
מנכ"ל "ריפרש": "מנוע השיווק החזק ביותר בענף הנדל"ן הוא מנגנון 'חבר מביא חבר'" ■ גזית גלוב החלה השבוע במהלך לקראת הפניית תקציבי הפרסום והשיווק שלה למדיה החברתית
גזית גלוב תבצע בשלב הראשון פעילות שיווקית עבור זרוע הקניונים שלה - קניוני G
תפתח עבור רכבת ישראל מספר אפליקציות שישרתו את לקוחות החברה בפייסבוק ובסלולר
לדברי תמר יסעור, ראש מערך השיווק בלאומי, מדובר ב-25% מתקציב הפרסום הכולל של הבנק
זאת במסגרת קמפיין ל"לאומי דיגיטל" בהשקעה של 10 מיליון שקל ■ ראש מערך השיווק בבנק, תמר יסעור: "פייסבוק זה לא עוד גימיק שצריך רק לעשות עליו 'וי' - הוא מאפשר לענות על הרבה מאוד צרכים של הלקוחות שלנו"
ריפרש תלווה את המותג בטוויטר ובזירות תוכן גולשים ■ הפעילות תכלול בין היתר הקמת בלוג, ניהול דיאלוג מול גולשים, כתיבת תכנים וניטור השיחה המתנהלת על המותג ברשת
האתר והבלוגים יוקמו על-ידי חברת Refresh בבעלות אדם שוב גרמן תעמוד בקשר מול בוחריה גם דרך רשתות חברתיות, YouTube וקישורים ממומנים בגוגל