סדן עמד בראש ועדה בלתי תלויה שבחנה בעבר את הנושא והמליצה להקים גשר ■ הירוקים דורשים שהרכבת תעבור במנהרה ולא על גשר ■ הולנת"ע החלה בדיון המכריע על המעבר הרכבת בנחל יתלה
העיירה תשתרע על-פני 220 דונם ותפעל 24 שעות ביממה במשך 8-10 שנים מדי יום יגיעו עשרות משאיות של חומרי בנייה וייצאו עשרות משאיות פינוי עמוסות בחול באתר ימוקמו גם שתי מכונות קידוח אדירות, עם זחל מתכת באורך 200 מטר ובקוטר 10 מטרים לסיפור המלא
ירושליםישראל כ"ץמירי רגבמשרד האוצררכבתרכבת ישראלתחבורה ציבוריתתקציב המדינהתשתיותתשתיות תחבורה