בקו לאילת פועלות כיום שתי חברות תעופה ישראליות: ישראייר וארקיע • מחירי הטיסות לאילת וממנה גבוהים, ותדירות הטיסות נמוכה יחסית • במשרד התחבורה מעריכים כי הכנסת חברות לואו קוסט זרות, בתמורה לתמריצים, תעביר ישראלים רבים מהרכב למטוסים • בדרך יש לא מעט חסמים
רשות שדות התעופה שכרה את שירותי חברת דניה סיבוס כחלק מהעבודות על שדה התעופה רמון • אלא שחלק מהעבודות בוצעו ע"י קבלן משנה, שלא היה חתום מול אף אחת מהחברות • בית המשפט החליט לחייב את דניה סיבוס לשלם לקבלן המשנה
עד כה, תושבי הרשות הפלסטינית שרצו להמריא לחו"ל נאלצו להמריא מעמאן, אליה הגיעו דרך מעברי הגבול היבשתיים • הטיסות, שימריאו משדה התעופה רמון אל אנטליה, ובהמשך גם לאיסטנבול, יופעלו ע"י חברת התעופה הטורקית אטלס בתדירות של שתי טיסות בשבוע
ארקיע תפעיל מ-7 באוגוסט טיסות ליעדים בינלאומיים - לרנקה ובטומי - משדה התעופה רמון • הנוסעים לא יפגשו עומסים ותורים, ולכן יוכלו להגיע שעתיים בלבד לפני ההמראה, וסביר להניח שהמזוודות שהם ימסרו גם יגיעו ליעד • אלא שמיקומו של שדה התעופה רמון מעלה את השאלה - האם הליך טרום-טיסה מהיר מספיק כדי למשוך נוסעים להמריא משם?
לאחר סגירת שדה דב, פתיחת הטיסות הישירות מתל אביב לשארם א-שייח' והרעה בשירותי חברות התעופה הפנים-ארציות - באילת דורשים משרת התחבורה "תחרות הוגנת לאילת ע"י פתיחת קו טיסות הפנים לאילת גם לחברות זרות"
השיבושים הגיעו על רקע כוונת רשות שדות התעופה לצמצם את מצבת כוח-האדם הקבוע במאות עובדים, וכללו את נתב"ג, את שדה התעופה רמון ואת שדה התעופה בראש פינה • כרגע ניכרים עומסים בנתב"ג
התקציב לעונת החורף של 2021-2022 יעמוד על 25 מיליון שקל • חברת תעופה תקבל כ-60 אירו עבור כל נוסע שיגיע לשדה התעופה ברמון
לטענת רשות המסים, השבת הקרקע עליה הוקם שדה התעופה באילת לרשות מקרקעי ישראל מהווה מכירת זכות במקרקעין, והשתתפות רמ"י בעלויות המעבר לשדה התעופה רמון מהוות תמורה בגין המכירה, אשר חייבת במס • ברש"ת מערערים וטוענים כי לא בוצעה כל מכירה, וכי השתתפות רמ"י בעלויות המעבר לא ניתנה בעבור הקרקע כלל
אל על אינה מפרטת את תדירות הטיסות, את מחירן ואת מועד התחלת הקו, למעט הצהרה כי "בתום הסגר הנוכחי ופתיחה מחודשת של האיים הירוקים, החברה תפעיל באופן זמני, בכפוף לקבלת האישורים הרלוונטיים, טיסות פנים-ארציות לאילת"
הפעילות היחידה שהייתה בנמל התעופה רמון בספטמבר הייתה של טיסות פנים שהפעילה ישראייר מנתב"ג • ארקיע שבשעתו החזיקה ב-70% מהקו לאילת לא פעלה בחודש כלל
אילת של ימי קורונה היא קצת אחרת: AIR B&B במקום מלונות גדולים, יוגה חינם על החוף וסיורי אמנות והחופים נפלאים כתמיד
רשות שדות התעופה הציעה לחברות תעופה אירופיות להגיע לישראל עם הבטחה למחיר חניה מוזל ביחס לאירופה • שתי חברות צפויות לשגר לישראל מטוסים לאחסון כבר בשבוע הבא
תנועת הנוסעים בנתב"ג ב-2019 הסתכמה ב-24.036 מיליון בתנועת הלוך ושוב - עלייה של 7.5% לעומת 2018, בשיעור נמוך יותר מהשנים הקודמות בהן הגידול היה דו-ספרתי • עם אילו חברות טסנו הכי הרבה ולאן, ומה קרה בשדה התעופה רמון?
מזג-האוויר קיצוני שתפס את המטוס של אל על עם חזרתו ארצה מרומא לא איפשר את הנחיתה בנתב"ג, והמטוס הופנה לנחיתה שדה התעופה רמון
אחרי סגירת שדה דב, אילת מתמודדת עם חורף תיירותי ראשון • האם זעקת המתנגדים לסגירת השדה בטענה לחיסול התיירות בעיר מתבררת כקריאת-שווא? ועד כמה קמפיין החורף לשדה התעופה רמון הוא קרש ההצלה לעיר?
ועד עובדי מעברי הגבול הכריז על סכסוך עבודה, לאחר שההנהלה החליטה לכפות על העובדים חופשות על חשבון יתרת ימי החופשה האישיים שלהם במחצית השנה שבה אין טיסות מחו"ל • לטענת הוועד ניתן לשלב את העובדים במעברי גבול אחרים, במקום להביא עובדי קבלן לתגבור בחודשים העמוסים
אילתארקיעחברות תעופהטיסותישראיירישראל כ"ץנתב"גרשות שדות התעופהשדה תעופהתיירות