שוופס

מותג משקאות קלים

כתבות אחרונות

 

ביהמ"ש: בעלות על סימן מסחרי לא מגנה מפני יבוא מקביל

יבוא מקביל של המשקה שוופס לישראל הוא חוקי – כך קבע השבוע בית משפט המחוזי מרכז • בית המשפט קבע כי העובדה שיפאורה-תבורי מייצרת את משקאות השוופס בישראל ומחזיקה בבעלות על סימן המסחר, אינה הופכת את היבוא של המשקה לבלתי חוקי

שני מוזס 21.10.2020
רוני גת /  צילום: תמר מצפי

תביעה נגד יפאורה תבורי: "מנסה למנוע יבוא מקביל של שוופס"

לדברי חברת בן שלוש יבוא ויצוא המייבאת משקאות שוופס מאוקראינה, יפאורה מנסה למנוע יבוא מקביל בטענה כי סימן המסחר בבעלותה • יפאורה: "בית המשפט יקבע האם הוא מגן על רכוש של חברות או שרכושן הפקר"

שני מוזס 13.05.2019
הרשת החרדית של שופרסל, "יש חסד" / צילום: תמר מצפי

למה הרשת החרדית של שופרסל מורידה מהמדפים את שוופס, קריסטל ו-RC קולה?

ל"גלובס" נודע כי הסכסוך בין יפאורה-תבורי ושופרסל החל לפני כמה חודשים, כשהמשקה המוגז קריסטל, המיוצר ע"י יפאורה ונחשב לפופולרי במיוחד בקרב האוכלוסייה החרדית, נעלם מהמדפים ברשת "יש חסד" • בשבוע האחרון עלה הסכסוך מדרגה, וכל מוצרי יפאורה-תבורי, שנחשבת למובילת שוק במגזר, הוסרו ממדפי הרשת

שני מוזס 13.01.2019
הפרסומת של בזק עם עומר אדם / צילום: מתוך הפרסומת

גם השבוע: הפרסומת של בזק האהובה והזכורה ביותר

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת המושקעת ביותר השבוע הייתה של שוופס באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, בעלות של 462 אלף שקל

ענת ביין-לובוביץ' 25.05.2018
משקה שוופס אייס חדש / צילום: סטודיו יפאורה

יפאורה משיקה סדרת משקאות מופחתי סוכר - Schweppes ICE

עם זאת, ערכי הסוכר במותגיה הפופולריים של יפאורה עדיין גבוהים ■ בעבר השיקה החברה קולה על בסיס סטיביה, אך המוצר לא הצליח וירד מהמדפים בתוך פחות משנה

אילנית חיות 05.09.2016
מתוך הקמפיין. חיבוק הבגרות כאג'נדה / צילום: אבי קרפיק

קמפיין החודש של מארס: שוופס מראה שטוב להיות מבוגר

שוופס הצליחה להעמיק את האסטרטגיה שלה לרגע מעורר הזדהות אחד בתחום שהמפרסמים בדרך-כלל נמנעים ממנו ■ סמנכ"לית השיווק של יפאורה תבורי: "עשרות אנשים תייגו את חבריהם עם מסרים בסגנון של 'תראה, זה בדיוק אתה/אני'"

ענת ביין-לובוביץ' 13.04.2016