מגה מדיה רוכשת את חברת השילוט הדיגיטלי "טיימס סקוור ישראל", שבבעלות ewave nadlan ואיש הפרסום אבי עבדי • תקציב הפרסום של המותג יכין עובר למשרד הפרסום "הקרקס" שבבעלות הפרסומאי טל פרלמוטר • אירועים ומינויים
החברה תהיה אחראית גם על הפרסום בשלטים דיגיטליים שיוצבו בתחנות • הרכבת מחזיקה בבעלותה 1,600 שלטים ב-63 תחנות
כדי לברר בזמן אמת את תעריף הנסיעה בנתיב המהיר בכביש 1, במוקד השירות ממליצים לנהגים לגלוש לאתר החברה ■ הבעיה: הם לא יכולים לגלוש בזמן נהיגה
שוק השילוט הדיגיטלי עובר אבולוציה בזכות הסמארטפונים ■ אג'אי צ'אודרי, מנכ"ל ענקית השילוט הדיגיטלי ComQi, מסביר איך מחברים בין סמארטפון לשילוט בחנות
החברת הסטארט-אפ הישראלית MDS התמזגה עם מתחרתה האמריקנית, EnQii Holdings - ההופך אותה לחברה הגדולה בתחום ■ מיליוני דולרים הושקעו במטרה לממן את המיזוג
מבית-קפה ועד בית-חולים, מתפריט ועד סימולציה של רכב חדש - עוד ועוד בתי עסק מתקינים מסכים שמציעים מבצעים וקטלוגים, המבוססים על ניתוח ההעדפות האישיות שלנו
אירועים ומינוייםיכין חקלקרדיט סוויסשילוט חוצותתקציב פרסום