לקוחות רבים דיווחו הערב (ב') על תקלה משמעותית בשירותי הסטרימינג של חברת yes, כאשר נתקלו בקשיים בצפייה בשירותי yes+ ו-STING+. בתגובה רשמית שנמסרה,
החברה אישרה: "ייתכנו קשיים בצפייה לחלק מהמנויים בשידורי yes+ ו-STING+. השידור בלוויין עובד כסדרו. אנו פועלים להחזרת השידורים בהקדם האפשרי". מספר דקות לאחר שנמסרה התגובה, הודיעה yes כי התקלה תוקנה.
● קבוצת המשקיעים המסתורית ומה יקרה לעובדים: השאלות הפתוחות ברשת 13
השקה חגיגית בצל התקלות
התקלה התרחשה במועד רגיש במיוחד עבור yes, שרק היום השיקה סדרת מוצרים חדשה לשוק האינטרנט והטלוויזיה הביתית. בין החידושים שהוצגו: נתב חכם בטכנולוגיית Wi-Fi 7 (yesULTRA FIBER) המעניק עדיפות לשירותי סטרימינג בטלוויזיה ומספק מהירויות גלישה של עד 2.5 ג'יגה, פתרונות גיבוי לאינטרנט הביתי וגרסה משודרגת של אפליקציית yes+ עם ממשק משתמש חדש.
החברה גם הציגה חבילות טלוויזיה ואינטרנט סיבים במהירויות של עד 2.5 ג'יגה החל מ-159 שקל לחודש, כמו גם חשפה פרסומת חדשה בכיכובם של נועה קירל ואמיר שורוש.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.