DPL

יצרנית חיתולי בייביסיטר

כתבות אחרונות

 

ריקול למגבונים לחים לתינוקות של המותג LIFE בסופר-פארם

משרד הבריאות קורא להפסקת שיווק ושימוש באצווה 4911 של המוצר "לייף בייביז" - מגבונים לחים לתינוקות ללא בישום, וזאת לאור חשש לזיהום • המגבונים מיוצרים ע"י חברת די.פי.אל ומשווקים ע"י סופר-פארם

מיכל רז-חיימוביץ' 06.09.2019
חיתולי בייביסיטר / צילום: עינת לברון

יצרנית חיתולי בייביסיטר: "חוגלה מנסה לסלק אותנו מהשוק"

חברת DPL דורשת מהממונה על ההגבלים למנוע מחוגלה לייצר מותג פרטי בחיתולים עבור רמי לוי ■ טוענת כי כל מטרת המהלך היא לדחוק אותה מהשוק ולגרום לעליית מחירים החיתולים בישראל

אילנית חיות 23.12.2015
מדפים של מגה/ צילום: תמר מצפי
מגה | לפני כולם

מגה: הספקים לא שיתפו פעולה; פגיעה במכירות

זאת לעומת יעד מכירות של 80 מיליון שקל בשבוע הנגזר מתוכנית ההבראה לרשת ■ גם ספקים שהצהירו על אספקה רגילה לרשת מגה, בהמשך לדרישות ימי האשראי שלה - אינם עומדים בכך

אילנית חיות 16.11.2015
חיתולי בייביסיטר / צילום: עינת לברון
משרדי פרסום | לפני כולם

תקציב ניאופרם מוצרי צריכה עובר לפובליסיס ישראל

החברה צפויה להגדיל את תקציב הפרסום שלה להיקף של 20 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 19.10.2015
חיתולי בייביסיטר / צילום: עינת לברון
חיתולים | לפני כולם

ניאופרם רוכשת את יצרנית חיתולי בייביסיטר

22 שנים אחרי שהקימו את DPL, עינב אדיב-ברר וערן אדיב מוכרים את השליטה (80%) בחברה לקבוצת ניאופרם של מיכל ודוד פורר, לפי שווי של 100 מיליון שקל

אילנית חיות 01.09.2015
חיתולי בייביסיטר / צילום: עינת לברון
חיתולים | לפני כולם

סכסוך מסחרי בין רמי לוי ליצרנית חיתולי "בייביסיטר"

חברת DPL עצרה את אספקת חיתולי "בייביסיטר" לרשת רמי לוי, וזאת בעקבות חיוב כספי חד-צדדי ששלחה הרשת ל-DPL על שנת 2014

אילנית חיות 20.01.2015

יצרנית חיתולי BabySitter השקיעה 120 מיליון שקל במפעל חדש

DPL: המותג ‏BabySitter‏ תופס כיום נתח שוק כספי של כ-10% משוק החיתולים

‎‎שירות גלובס‏ 29.04.2014
האגיס | לפני כולם

שוק החיתולים: "בייביסיטר" כבשו נתח שוק של 9%

זאת שנתיים בלבד אחרי ההשקה ■ המותג ליטופים של סנו יצא מכל רשתות השיווק הגדולות ■ יצרנית בייביסיטר: "השוק התנהל ע"י שני יצרנים, שלא עניין אותם להוריד מחירים. אנחנו גרמנו גם לצרכני האגיס לקנות יותר בזול"

אילנית חיות 04.02.2014

תקציב הפרסום של חיתולי BabySitter יטופל בפובליסיס

המותג הושק לפני כשנתיים ■ היקף התקציב בשנה הקרובה יהיה כ-6 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 28.10.2013

יצרנית חיתולי בייביסיטר משיקה תחבושות היגייניות מוזלות

DPL מבקשת לשחזר את הצלחת החיתולים המוזלים ולכבוש בתוך שנה נתח של 10% מקטגוריית התחבושות ההיגייניות הדקות, שמגלגלת 84 מיליון שקל בשנה

אילנית חיות 09.04.2013