בעידן המידע המגוון גולשים מתקשים למצוא תוכן רלבנטי ואיכותי שמעניין אותם, ואילו יצרני התוכן ואתרים רבים מתקשים למשוך אליהם תנועת גולשים ערה. הסטארט-אפ הישראלי Glydo סבור כי המוצר שפיתח עשוי לסייע
אתר דירוג החדשות Digg נדחק הצידה כשנכנסו למשחק טוויטר ופייסבוק ■ בראיון בלעדי ל"גלובס", מאט את ואן-הורן, סמנכ"ל הפיתוח העסקי של האתר, מנסה לשדר שאינו מודאג: "אנחנו מתמקדים במוצר שלנו ולא במוצרים שלהם"
וגם: מתקשים לעמוד בתקציב החודשי שלכם ונאלצים לחיות בקביעות על האוברדראפט? המשחק DebtSki יסייע לכם ללמוד איך להשיג איזון בין ההוצאות וההכנסות
לדברי מנכ"ל Digg, ג'יי אדלסון, הפיטורים יסייעו לחברה להגיע לרווחיות במהלך 2009
מייסד ומנכ"ל אתר דירוג החדשות הפופולרי דיבר בוועידת הווב 2.0 בשבוע שעבר: "הקושי להשיג מימון רק אומר שישנם פחות מתחרים ויותר התמקדות בחברות צעירות שיש להן מה לחדש"