פרסומת הבנק, שבה מככב הלוחם הפצוע אדם אברמוב, היא גם המושקעת ביותר עם כ–1.6 מיליון שקל • מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה עולה כי השבוע התברגו שתי פרסומות חדשות: מנורה מבטחים וטאצ' • הפרסומת של ביטוח 9 היא האהודה ביותר גם השבוע
הפרסומת הזכורה ביותר שייכת לבנק הפועלים, שוויתר על הפרזנטור עמוס תמם לטובת המילואימניקים, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת האהובה ביותר שייכת לחברת הביטוח הדיגיטלית WeSure
הסכסוך שנוצר על רקע סיום ההסכם המסחרי בין קשת ל-yes עולה שלב • כעת, כל אחת מהחברות קוראת לשנייה "מונופול" בתחומה וטוענת כי השנייה פוגעת בתחרות ומשתמשת לרעה בכוחה • בתוך כל זאת הן גם מאיימות בפנייה לבית המשפט
הפרסומת של בנק לאומי היא הזכורה ביותר השבוע, והפרסומת של אל על היא האהובה ביותר - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת היחידה שהייתה באוויר השבוע שייכת ל־free TV, שסך השקעתה בפרסום בספטמבר עמד על 5 מיליון שקל לפי נתוני יפעת
הפרסומת האהובה ביותר זה השבוע השני שייכת לאל על, חנן בן ארי והשף אסף גרניט - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • לפי נתוני יפעת, קשת 12 - שהופכת מערוץ משדר גם למפרסמת בעצמה - השקיעה 2.2 מיליון שקל עבור free TV ומאקו
כלי הבינה המלאכותית שמייעלים את העבודה, מכשירי הפרימיום בסלולר, הרשת החברתית שרצתה לנצח את טוויטר ושירות הסטרימינג שמנסה לשבור את השוק • גלובס מסכם שנה טכנולוגית
עם מעט פרסומות לניקיון, לבישום וליין, וכשרוב רשתות המזון לא על המסך, שופרסל מצליחה לבלוט - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • אל על נמצאת עם שתי פרסומות באוויר, אך שתיהן מחוץ לדירוג • הפרסומת המושקעת ביותר שייכת ל־free TV
קבוצת התקשורת מציגה שיפור בתוצאות וסיכמה את המחצית עם רווח של 654 מיליון שקל • גיל שרון: "yes היא החסינה בין חברות הטלוויזיה"
עפ"י ההערכות, שורש המחלוקת בין החברות נובע מכך שקשת שותפה במיזם הסטרימינג המתחרה ב-yes • וגם: מותג חקלאי ישראלי חדש • אירועים ומינויים
חברת RGE פועלת הן כשותפה בסטרימינג עם קשת והן כספקית ערוצי ספורט לפלטפורמות המתחרות - מה שמוביל למתיחות בין הצדדים • לגלובס נודע כי הנושא נמצא כעת על השולחן בחדרי המו"מ, וכבר יש מי שתוהה האם RGE תתמודד עם הלחצים או שתחפש דרך החוצה
לאחר 21 שנה, אור רם מסיים את תפקידו בחברה, ומי שינהל את כלל פעילות הקבוצה הוא ירון שגב • שי רקנאטי, יו"ר RGE: "אור ימשיך ללוות בשנה הקרובה את הקבוצה בפרויקטים בהם הוא מעורב ותמיד יהיה חלק מהחברה"
בג"ץ דחה את עתירת הוט נגד הרשות השנייה בעניין מיזם הטלוויזיה החדש FreeTV של קשת ו-RGE • השופטים: "התרשמותנו היא שאין לומר בעת הזו כי תהליכי קבלת ההחלטות או תוכנן היו פגומים באופן שמצדיק את התערבותנו" • הוט בתגובה: "משמעות ההחלטה - פירוק מוחלט של המבנים הקיימים בשוק השידורים"
הקרב על הלקוחות בין הגופים הפיננסיים מורגש היטב גם בהפסקת הפרסומות - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • שלוש הפרסומות המושקעות ביותר לפי נתוני יפעת בקרת פרסום - סופר־פארם, יונדאי ו־FreeTV - כלל אינן מתברגות בדירוג
השקת FreeTv, פלטפורמת הסטרימינג של קשת 12 ו-RGE, לא חמקה מעיני הערוץ המתחרה רשת 13, שכעת מנסה לייצר מהלך משלו • בשלב ראשון ישודר בסלקום ערוץ "האח הגדול" ללא תשלום אך במסלול עם פרסומות, ובהמשך צפויים להתווסף לשירות מגוון תכנים בינלאומיים
FreeTV, פלטפורמת הסטרימינג החדשה בשוק הישראלי מבית קשת ו־RGE, מציעה מחיר נמוך ושחרור מהממירים הפיזיים • בימים האחרונים בדקנו את השירות החדש, וגילינו כי התמורה לא תמיד מספקת
מול השחקניות הוותיקות בשוק הטלוויזיה - yes, הוט, פרטנר וסלקום - עולה כעת שחקנית חדשה, FreeTV, עם מחירים נמוכים יותר, אך היא מחייבת את הצופים להיפרד תודעתית ופיזית מהממירים • אילו חסמים עומדים בפניה, ועד כמה הצרכנים הישראלים ירוויחו מהתרחבות הזירה? • גלובס עושה סדר
RGEyesגיאוקרטוגרפיההוטהפרסומות הזכורות והאהובותהרשות השנייהטלוויזיהסטרימינגפרסומותקשת 12