פרשת דליפת המידע בפייסבוק הביאה אותה לחישוב מסלול מחדש בכל הנוגע למדיניות הפרסום שלה • התוצאה: מכת מוות למפרסמים קטנים שכל פעילותם התמקדה בקידום דרך פייסבוק, בלי תשתית עצמאית מבוססת מספיק
הרקע לתביעה: מתחרה שהקליק פעמים רבות על מודעה כדי לחסל את מכסת ההקלקות ולהוריד אותה מהאוויר ■ לפי התביעה, למפרסמים קטנים אין כתובת, ופירוט הפעילות בחשבון האדוורדס חסום בפניהם ■ "גוגל מכשילה כל אפשרות לבחון ולבדוק את ההקלקות"
האיחוד האירופי מתקדם בחקירה בתחום ההגבלים העסקיים לגבי הסכמים שבמסגרתם נחסמו שירותי פרסום וכלי חיפוש של מתחרים
רשות ההגבלים העסקיים של הודו החלה לחקור את גוגל ב-2012, והתמקדה בעיקר ב-Adwords, שירות הפרסום של החברה
ד"ר האל וריאן מסביר גם למה למפתחי המערכת מגיע פרס נובל: "יש המון אנשים יצירתיים שחושבים איך להשתמש בנתונים באופן יותר מוצלח"
במסגרת השירות יקבלו הלקוחות התראות בזמן אמת על עליית קמפיין מתחרה בגוגל וכן מחקר תקופתי על מאפייני הפרסום בתחומים אותם יגדירו מראש
במסגרת המהלך תציע 012 סמייל חבילת פרסום אונליין מלאה, הכוללת דומיין, עיצוב, בנייה ואחסון אתר האינטרנט וכן שובר פרסום חינם ל-Google AdWords, בעלות של 69 שקל
טוען כי הנתבעות רכשו את שמו כמילות מפתח במערכת Google AdWords, ולכן כאשר מוקש שמו במנוע החיפוש של גוגל, מודעותיהן של פרופורציה והכללית מופיעות בדף תוצאות החיפוש - ללא הסכמתו