MarketWatch

כתבות אחרונות

 

ארומה הוא מותג בתי-הקפה המדובר ביותר בישראל

במקום השני במדד המותגים המדוברים נמצא קפה ג'ו ואחריו רשת קפה קפה, אך יש לציין כי 20% מהשיחות על שלושת המותגים הן בעלות אופי שלילי ■ מקס ברנר זכה לשיעור הגבוה ביותר של שיחות חיוביות: 87%

מוריס כהונאי ואסף צוריאל 28.07.2009

מסתמן: מדידת הריטיינג באינטרנט תחל ללא וואלה ו-ynet

אבינועם ברוג, מבעלי Market Watch המייצגת את גמיוז: "אנחנו נשלם את החלק של וואלה, כך שאף אחד לא יצטרך לשלם יותר. אנחנו לא שמחים, שכן וואלה הוא שחקן מרכזי; עם זאת, אני מאמין שבסוף כולם יצטרפו"

נועה פרג 01.07.2009

סופר-פארם הוא המותג המדובר ביותר מבין רשתות השיווק, מגה ושופרסל מאחוריו

Market Watch: עדן טבע מרקט ורמי לוי זוכות לאחוזי שיח חיובי גבוהים - בעוד מגה בול, מגה, ומגה בעיר זוכות לנתחי דיבור חיובי נמוכים יחסית ; העילה העיקרית לשיח היא קנייה, אולם גם מבצעים ופרסומות יצרו שיח צרכני

מוריס כהונאי 01.05.2009

רשתות חברתיות הפכו להיות מקור למידע על מועמדים למשרות בהיי-טק

מחקר שהתפרסם לאחרונה באתר MarketWatch מצא כי 40% מהמעסיקים בעולם השתמשו בפייסבוק וברשתות חברתיות אחרות על מנת לאתר פרטים על מועמדים פוטנציאליים

צחי הופמן 23.02.2009

מדד המותגים המדוברים: פוקס, קסטרו וזארה הם מותגי האופנה המדוברים ביותר

בזארה, מנגו, ML ורנואר - יחס הדיבור, הביקורים בחנויות ומימוש הקניות מצביעים על פוטנציאל צמיחה ; לעומתם, המותג פוקס הוא בין המדוברים ביותר - אך אחוז הדיבור השלילי לגביו גבוה ומעיד על פגיעותו

מוריס כהונאי 12.02.2009

אתר nrg הודיע כי לא יחתום על התקנון למדידת הרייטינג באינטרנט

בניגוד לסיבות להתנגדות של ynet, שמסרב לחשוף כל נתון שהוא לגבי תפוצת העיתון או הכניסות לאתר - ההערכות הן כי הסיבות להתנגדות של nrg לחתום על התקנון נובעות משיקולים כספיים

נועה פרג 10.12.2008

   12   

   נמצאו 22 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 2