OPEN

חברת מיתוג

כתבות אחרונות

 
אלון ברנר
OPEN | לפני כולם

open ו-K Logic זכו במכרז המדיה והדיגיטל של ביג פלוס

התקציבים של אתר הסחר של קבוצת ביג גדולים יחסית: תקציב הדיגיטל צפוי להיות כ-15 מיליון שקל, והטלוויזיה 7 מיליון שקל - עבור פחות משנה

ענת ביין-לובוביץ' 20.07.2017
OPEN | לפני כולם

תקציב הפרסום של שילב עובר מפוגל-אוגילבי ל-OPEN

רשת שילב משקיעה בפרסום כמיליון דולר בשנה במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 16.10.2013
OPEN | לפני כולם

פובליסיס, LEAD ו-OPEN - בין המתמודדים על תקציב גאפ

היקף תקציב הקריאייטיב של גאפ עמד ב-2012 על כ-600 אלף דולר במחירי מחירון ■ באחרונה נבחר יהושע TBWA לטפל בתקציב המדיה של המותג

ענת ביין-לובוביץ' 21.03.2013

חברת OPEN זכתה במכרז למיתוג מחדש של העיר הרצליה

תהליך מיתוג העיר יתבצע במספר שלבים הכוללים מחקר, קריאייטיב ויישום, בהשקעה של חצי מיליון שקל

יניב פוהורילס 08.12.2009

מייסדי OPEN רוכשים בחזרה את מניות החברה מידי יהושע TBWA

משרד הפרסום יהושע TBWA רכש לפני שנתיים 35% ממניות חברת המיתוג OPEN ; כעת רוכשים מייסדי OPEN את המניות בחזרה ושבים לעבוד באופן עצמאי ; רמי יהושע: "הכל נעשה בשמחה ובאהבה"

ענת ביין-לובוביץ' 24.03.2009
צרו איתנו קשר *5988