אורי להב, מייסד שותף ומנהל פלטפורמת שיווק התוכן Outbrain ישראל, יתארח בערב הרביעי בסדרת המפגשים "על קריירה ותשוקה" בשיתוף המרכז האקדמי פרס • במסגרת האירוע הוא ישוחח עם דרור גלוברמן על פעילותו המקצועית ויביא את סיפורו האישי
מנתונים שהצטברו אצלנו ב-Outbrain, המבוססים על אתרים בהם הוטמעה מערכת גילוי תוכן, עולה כי 30%-40% מהמשתמשים שהקליקו על המלצות התוכן בתחתית כתבה, גללו גם את הכתבה הבאה עד תחתיתה ולחצו על המלצה נוספת
זו הרכישה השלישית של אאוטבריין בשנתיים האחרונות ■ Visual Revenue משתמשת בהמלצות בזמן אמת לעורכי אתרי תוכן
קומסקור: חברת הסטארט-אפ הישראלית המפתחת מנוע להמלצת תכנים, התברגה במקום השלישי ברשימת פלטפורמות הפרסום הפופולריות ביותר בארה"ב לספטמבר ■ נחשפה ל-164.8 מיליון גולשים ייחודיים בארה"ב עם שיעור חשיפה של 74.9%
מחקר של Outbrain חושף כי 34% מהחברות מקדישות תקציב מיוחד לשיווק תוכן
החברה שהקימו ירון גלאי ואורי להב מפתחת מנוע שממליץ לגולשים על תכנים רלוונטיים באינטרנט ■ עם מכירות של עשרות מיליוני דולרים בשנה ואחרי רכישה מוצלחת, גלאי מביט קדימה באופטימיות: "אנחנו לא חושבים כמה גדולים אנחנו יכולים להיות, אלא כמה טובים"
גלאי, שחתום על מכירת קוויגו ל-AOL תמורת 340 מיליון דולר, עושה צעד נוסף עם הסטארט-אפ החדש שלו: "הכסף נועד להגדיל עכשיו את נתח השוק שלנו במידה משמעותית"
אורי להבהמרכז האקדמי פרס