אלונה בר און, מו"לית גלובס, פתחה את כנס MADHEAD ודנה בתפקיד העיתונות נוכח התמורות הטכנולוגיות ובצל אובדן אמון הציבור בתקשורת: "מה אנחנו מביאים לעולם? זו השאלה המעניינת"
מדד המותגים של גלובס חגג 20 שנה להיווסדו בכנס MADHEAD בסטוקו בתל אביב • כ־100 בכירים ובכירות בתעשיית השיווק, הפרסום והדיגיטל נהנו מהרצאות בנושא הבינה המלאכותית • אירועים ומינויים
בחברת יפעת פיתחו את מדד ה-MIV למדידת האפקטיביות של משפיענים, אשר מסייע למותגים לדייק את האסטרטגיה השיווקית שלהם • בכנס MAD של גלובס שיתף יהונתן בגס, סמנכ"ל השיווק והמוצרים בחברת יפעת, שגם בנקים, חברות תעופה ומשרדי ממשלה כבר עמוק בזירה הזו, ולא רחוק היום שגם הפוליטיקאים יצטרפו
בחברת התעופה הישראלית אל על בחרו לספר סיפור חדש של המותג, באמצעות שפה דיגיטלית חדשנית, אבל איך מתחילים בכלל דבר כזה? ? וגם, איך תיראה חוויית הטיסה בשילוב טכנולוגיות AI?
כיצד ניתן לייצר תוכן חדש באמצעות בינה מלאכותית? יגאל ברקת, צלם ומעצב גרפי אוטודידקט, יצא למסע עם הטאבלט • "אל תכבלו את עצמכם לפורמטים המוכרים", הפציר בקהל, "מי שיתנסה - יצליח"
מדד המותגים של גלובס חגג 20 שנה להיווסדו בכנס MADHEAD בסטוקו בתל אביב • כ־100 בכירים ובכירות בתעשיית השיווק, הפרסום והדיגיטל עברו סדנאות מקצועיות ומעשיות בנושא הבינה המלאכותית היוצרת
חברת דל ערכה סקר בינלאומי על תפיסת מקום העבודה • סמנכ"ל השיווק של בנק פועלים חושף באיזה סטארט-אפים משקיע הבנק • וגם: בית החולים שיבא הטמיע שירות רפואה מרחוק של האם והעובר בבתי חולים בחברון ובדוראי • אירועים ומינויים
יגאל ברקת, סמנכ"ל השיווק של בנק הפועלים, אמר בוועידת MAD של גלובס כי "הטכנולוגיה השיווקית צומחת בקצב אדיר; מספר החברות קפץ ב־5,233% בין 2011 ל־2020" • כמו כן חשף ברקת באירוע ארבעה סטארט-אפים שבהם משקיעים בפועלים הייטק
ועידת MAD לשיווק, פרסום, תקשורת ולדיגיטל, אירוע המדיה המרכזי בישראל, התקיימה אתמול ואירחה כ-800 מאנשי תעשיית הפרסום, השיווק, המדיה, הדיגיטל והטכנולוגיה
מאי, סמנכ"ל ממשל, קשרי קהילה ותקשורת בתעשייה האווירית, סיפר בוועידת MAD של גלובס על הקמפיין שהוביל לגיוס עובדים, שכלל ביקורת על חברות הייטק בשוק: "היו כאלה שרצו לעצור כי אנשים נעלבו, אבל לא עצרנו"
ריינר, סמנכ"לית שיווק בגלידות נסטלה, סיפרה בוועידת MAD של גלובס כי קמפיין קראנץ' פיסטוק התחיל כבדיחה בפייסבוק • עוד היא אמרה: "צריך לדעת לתת לצרכנים את הבמה"
קובלנץ, המנכ"ל הפורש של תאגיד השידור, דיבר בוועידת MAD של גלובס על ההצלחות והכישלונות בתפקיד • "בזכות התאגיד תרבות השידור הישראלית השתדרגה, ולדעתי זה יחלחל למקומות אחרים" • "מכל גופי השידור, התאגיד זה המקום הכי מגניב לעבוד בו"
אבן, סמנכ"ל שיווק, דיגיטל וחדשנות במליסרון, הציג בוועידת MAD של גלובס את המהלך החדש שמתכננת החברה, ואמר: "הפסקנו לדבר על פיזי מול דיגיטל, והתחלנו לנהל את שניהם יחד"
כהן, מנהלת הפעילות העסקית של טיקטוק בישראל, אמרה בוועידת MAD של גלובס: "הטרנדים והשיח שמתחילים בטיקטוק מייצרים שינוי כמעט בכל תחום"
הערב נחשף בוועידת MAD של גלובס הזוכה בתחרות הקריאייטיב של הפרסומות במגזין מדד המותגים • המודעה הזוכה של דומינו'ס פיצה הייתה היחידה שקיבלה את מלוא הניקוד • ומי הזוכים הנוספים?
גיא מייבום, סמנכ"ל סטארט-אפים וטכנולוגיה במטא ישראל, סיפק בהרצאתו בוועידת MAD של גלובס הצצה להזדמנויות שיווקיות חדשות במטאוורס, ואמר כי "המטאוורס ייתן יתרונות וכלים אדירים בכמה תחומים: הראשון הוא ליוצרי תוכן, השני זה צריכה"
בינה מלאכותיתבנק הפועליםאירועים ומינוייםמדד המותגיםמדד המותגים 2021מדד המותגים 2022מדד המותגים 2023מותגיםפייסבוקשיווק