מדובר בחברת התעופה הגדולה ביותר בסקנדינביה, המפעילה רשת רחבה של טיסות בין ערים ואיים בצפון אירופה, חלק מהן באופן בלעדי • לדברי החברה, ההגנה שתקבל כתוצאה מהכרה כחברה פושטת-רגל תסייע לה בטווח של כ"תשעה חודשים עד שנה"
SAS - חברת התעופה הלאומית של שבדיה, דנמרק ונורבגיה - העלתה קמפיין מעורר מחלוקת תחת המסר: "מה באמת סקנדינבי? שום דבר, הכול מועתק" • הקמפיין נתקל התנגדות ציבורית ופוליטית, במיוחד מצד גורמי ימין שמרניים המתנגדים להגירה - והחברה נאלצה לגנוז אותו
אחרי שגלגלי המטוס נגעו בקרקע, אחרי שמחיאות הכפיים גוועו, והנוסעים ירדו מהמטוס - מתחילה ספירה לאחור מתוזמנת היטב שמעליה מרחפת עננת יעילות • קבלו הצצה אל מאחורי הקלעים
חברת הננו-לוויינים הישראלית החלה להיסחר באוסטרליה ב-2016 לאחר שמוזגה לשלד, ומאז גייסה 50 מיליון דולר אוסטרלי • לדברי מאיר מועלם, המנכ"ל ואחד ממייסדי SAS, השתתפו בגיוס משקיעים מוסדיים לטווח ארוך, בניגוד לגיוסים קודמים שבהם המשקיעים היו משקיעי ריטייל
לא מעט חברות ישראליות בוחרות להיסחר מעבר לים, בבורסות של אוסטרליה, לונדון וקנדה, ולוותר על הנפקה בבורסת ת"א • אלה לא רק חברות גדולות, שהנפקה בוול סטריט מתבקשת עבורן, אלא גם חברות קטנות ובינוניות • "לא בטוח שהיינו מצליחים בת"א כמו בבורסה הזרה" • גלובס השקעות
החברה, ששוויה יותר מ-600 מיליון שקל, פועלת בתחום של טכנולוגיית ננו-לוויינים
החברה השבדית תפעיל קו בין אילת לשטוקהולם וזאת במסגרת קמפיין החורף של משרד התיירות במטרה לעודד תיירים באילת ■ בשנת 2016 הפסיקה סאס את טיסותיה לישראל
בסוף מארס 2016 תפסיק החברה את קו הטיסות ת"א-קופנהגן, בשל העדפה לפתיחת קווים ליעדים חדשים בתוך אירופה
החברה הסקנדינבית הוסיפה טיסה שבועית בקו ת"א-קופנהגן ■ חברת הלואו קוסט איזי ג'ט פתחה קו ישיר למנצ'סטר במחיר התחלתי של 40 אירו לכיוון
חברות תעופהטיסותמטוסיםפשיטת רגל