משנים את פני בת-ים: הוגשה למחוזית תוכנית ל-4,000 יח"ד ואלפי חדרי מלון

ההיקף הכספי - 300 מיליון דולר; ייבנו 500 אלף מ"ר למגורים בבנייה רוויה של בניינים בני 12-24 קומות

תוכנית להקמת שכונה חדשה בדרום מערב בת-ים בגבול הדרומי עם ראשון לציון, הועברה אמש (ג') לוועדה המחוזית ת"א. את התוכנית העבירו עוה"ד משה ושמואל שוב המייצגים 3 איגודי מקרקעין.

התוכנית כוללת בניית 4,000 יחידות דיור, אלפי חדרי מלון, שטחי מסחר, בנייני ציבור ושטחי חנייה. היקפה הכספי של התוכנית נאמד ב-300 מיליון דולר.

התוכנית תוכננה ע"י משרד האדריכלים מן-שנער. לדברי עו"ד שוב, "התוכנית קיבלה כבר את אישור הוועדה לשימור חופים בישראל".

התוכנית תשתרע על שטח בנוי כולל של 630 אלף מ"ר, מתוכם 500 אלף מ"ר מגורים בבנייה רוויה של בניינים בני 12-24 קומות, אלפי חדרי מלון בשטח בנוי בהיקף של 100 אלף מ"ר, שטחי מסחר בהיקף של 4,500 מ"ר, מבני ציבור בהיקף של 92 אלף מ"ר, ופארק ציבורי מרכזי שישמש את כל תושבי האזור והשכונה החדשה. התוכנית כוללת גם שטחים אשר ישמשו כשטחי שירות ויהיו מיועדים לשטחים ציבוריים ולחניונים.

שוב, "עיריית בת ים תומכת בתוכנית ומעוניינת לפתח את השטח החדש הסמוך לחוף הים בעיר. התוכנית הופקדה לאישור הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה לאחר שקיבלה את אישור הוועדה המקומית".

התוכנית החדשה יוצרת, למעשה, רובע מגורים חדש בעיר, כאשר גבולות התוכנית הם רחוב מנחם בגין במזרח, הים במערב, איזור התעשייה בת ים בצפון; ורחוב מנחם בגין והשכונות נווה ים ונווה חוף בדרום.