חברת עמירים תפתח קניון חרדי בבני-ברק: 2,500 מ"ר בהשקעה של 10 מיליון שקל

חנות העוגן תהיה סניף המשביר החדש לצרכן, שיותאם לאוכלוסיה החרדית, בשטח 1,100 מ"ר

חברת עמירים, בבעלות משפחת עמאר, תפתח בעוד כחודשיים קניון לחרדים ברחוב רבי עקיבא במרכז בני-ברק, במבנה בו קיים כיום מפעל דובק, שיורחב ויותאם למסחר.

הקניון החדש ישתרע על שטח של 2,500 מ"ר ויכלול כ-20 חנויות, ביניהן המשביר החדש לצרכן, במתכונת של חנות לנשים בלבד, כאשר כל הסחורה בחנות (אופנה, קוסמטיקה, אבזור ותכשיטים) תותאם לנשים חרדיות. החנות תשתרע על שטח של 1,100 מ"ר, ובהקמתה ישקיע רמי שביט, הבעלים של רשת המשביר החדש לצרכן, כ-5 מיליון שקל.

חנויות נוספות בקניון החרדי: חנות אופנת FOX, בשטח של כ-200 מ"ר, המותאמת לראשונה לציבור החרדי; חנות של רשת האופטיקה 90-40, שבבעלות יעקב ודוד הלפרין, בשטח של 40 מ"ר; מרכז שיווק של סלקום בשטח של 30 מ"ר; חנות של חברת הצורפים, בבעלות יעקב מרדינגר, בשטח של 150 מ"ר; אופנת הגברים קרל, המתמחה בחליפות ועניבות אופנתיות לגברים חרדים, בשטח של 30 מ"ר; חברת אופנה לנשים מברוקלין שבארה"ב, בשטח של 100 מ"ר; ועוד מספר בתי עסק מקומיים מבני ברק, שהחליטו לפתוח חנות דגל בקניון. דמי השכירות בפרויקט נאמדים ב-45-55 דולר למ"ר.

מנכ"ל חברת עמירים, יהודה עמאר: "זהו הקניון הראשון במגזר החרדי בבני ברק, והוא יאופיין בכל כללי המשחק של המגזר החרדי, דוגמת המשביר החדש לצרכן, שהכניסה אליו תותר לנשים בלבד, כל צוות המוכרות והעובדות בקניון יהיו לבושות בלבוש צנוע, ויקבלו הדרכה מיוחדת". ההשקעה בקניון מוערכת ב-10 מיליון שקל, לא כולל את עלות הקרקע.

עמאר רכש לאחרונה את פרויקט מרכז דן בבני ברק, תמורת 21 מיליון דולר. מרכז דן, הממוקם במרכזו של רחוב ז'בוטינסקי פינת בן-גוריון, מהווה פיל לבן מזה 5 שנים. עמאר יבנה בקרוב מרכז מסחרי בן 3 קומות, 15 אלף מ"ר, ומעליו בניין משרדים בן 35 קומות בנות 35 אלף מ"ר.

בהתאם לתנאי העיסקה, עמאר שילם 10.5 מיליון דולר עבור נכס א', המהווה את הזכויות במרכז המסחרי התלת-מפלסי, המצוי בשלב שלד, וכן 330 מקומות חניה תת-קרקעיים. בנוסף, ישלם 10.5 מיליון דולר עבור נכס ב', המהווה שתי קומות משרדים המצויות בשלבי שלד, וכן זכויות לבניית 33 קומות משרדים נוספות מעליהן ו-530 מקומות חניה.