חברת הניהול מיקדן תנהל את המרכז המסחרי סגולה 2000 בפ"ת ובית שיכון ובינוי בת"א

חברת מיקדן ניהול ואחזקה שבבעלות קבוצת קרדן, שיכון ובינוי ויוסי קנטי, זכתה בימים אלה בניהול של שני פרויקטים מרכזיים בהיקף של כ-50 אלף מ"ר. פרויקט ראשון הוא "סגולה 2000" בפתח תקוה, הכולל פאואר סנטר בהיקף של 12 אלף מ"ר ועוד 17 אלף מ"ר משרדים. שני הנכסים מאוכלסים במלואם. פרויקט שני הוא בית שיכון ובינוי ברמת גן המשתרע על שטח בנוי של כ-10,000 מ"ר.

לדברי מנכ"ל מיקדן, יוסי קנטי, "השוכר העיקרי בפאואר סנטר סגולה 2000 הוא שופר סל. דיירים נוספים הם גלי, האנגר ומחסני חשמל. בניין המשרדים מאוכלס במלואו, בין היתר, על-ידי הבנק הבינלאומי. בבית שו"ב קיבלה מיקדן את ניהול הבניין בשיטת 'ניהול מלא'. שני הפרויקטים מאופיינים במיקום ובצרכים מיוחדים המכתיבים ניהול ואחזקה ייחודיים. כחלק מהניהול בוחנת מיקדן את הפעלת המערכות ואת הדרכים לייעל את המערך השוטף של העבודה וההוצאות".

מיקדן מנהלת כיום כמיליון וחצי מ"ר ברחבי הארץ. החברה עוסקת בתחום הייעוץ, הניהול והאחזקה של משרדים ומתחמי היי-טק, פארקים תעשייתיים וכן בניהול מתחמי מגורים, קניונים ומרכזים מסחריים, חניונים וניהול תפעול ואחזקת אתרים.

על רשימת הפרויקטים המנוהלים על-ידי 'מיקדן' ברחבי הארץ נמנים: בית קרדן בת"א, בית הפלטינום בת"א, סינמה סיטי ברמת השרון, הולילנד בירושלים, מרכזי ביג בבאר שבע, אילת, כרמיאל ובית שמש ועוד. לאחרונה התווספו למניין הלקוחות של החברה גם קניון גבעתיים ופרויקט דירות היוקרה "לייף פארק" בהרצליה.