אפריקה ישראל מתכננת תוספת בנייה של 7,000 מ"ר לקניון סביונים ביהוד

תכפיל את שטח הקניון הקיים " קניון סביונים נחשב לשני ברווחיותו בין הקניונים בארץ, אחרי קניון מול הים באילת

אפריקה ישראל נכסים הגישה תוכניות להכפלת שטחו של קניון הסביונים ביהוד הנמצא בבעלותה, כך נודע ל"גלובס". בקניון הסביונים כיום כ-60 חנויות, הפרושות על שטח של כ-5,700 מ"ר, והוא נחשב לשני ברמת ההכנסות יחסית לקניונים בישראל, אחרי קניון מול הים באילת.

הכוונה היא להרחיב את הקניון בחלק חדש, שיתחבר למבנה הקיים מכיוון צפון. הבנייה מתוכננת על שטח מגרש החנייה המפריד כיום את הקניון מהכביש הראשי והיא תכלול כ-7,000 מ"ר, מעל חניון תת קרקעי.

הנהלת הקניון דיווחה באחרונה על מספר עסקאות שכירות חדשות, ונראה כי הביקוש לשטחים נוספים הביא את אפריקה לידי החלטה להרחיב את הקניון.

בעסקאות האחרונות, רשת הלבשת הספורט היינס שכרה חנות בשטח של 38 מ"ר בקומת הקרקע של הקניון' בדמי שכירות של 60 דולר למ"ר לחודש, בחוזה ל-3 שנים; גם חוות דרך התבלינים שכרה 27 מ"ר ב-60 דולר למ"ר בחוזה ל-3 שנים; רשת ארקפה שכרה חנות של 267 מ"ר בקומה השנייה של הקניון בדמי שכירות של 40 דולר למ"ר בחוזה ל-10 שנים.

בבעלות אפריקה ישראל נכסים מספר נכסים בישראל, בהם מגדל אפריקה-ישראל בת"א, מגדל הקריה בת"א, בניין משרדים מעל קניון רמת אביב, מגדלי קונקורד בבני ברק ועוד. כמו כן, בבעלות החברה חלק ניכר בקניון רמת אביב ואחזקות בקניון פאלאס פלורה בפראג שבצ'כיה, שמחציתו נמכרה בשנת 2004.