לאחר הרכישה, קרייזי ליין משקיעה בלוצ'י: תפתח 25 חנויות תוך שנה וחצי

הצפי: שילוש מחזור המכירות ל-100 מיליון שקל עד סוף 2009 * קרייזי ליין תקים אף היא 13 סניפים עד סוף 2008

רשת האופנה לצעירות, לוצ'י, מתרחבת: הרשת המונה היום 15 סניפים, תפתח 25 סניפים נוספים בתוך שנה וחצי. עד סוף השנה הנוכחית תפתח הרשת עשרה סניפים במודיעין, בקריית-אונו, בגבעתיים, בנתניה, בחדרה ועוד, בהשקעה כוללת של 5 מיליון שקל.

לדברי ערן לוין, סמנכ"ל פיתוח עסקי ומבעלי קרייזי ליין אשר רכשה את הרשת במארס האחרון, רשת לוצ'י צופה לשלש את מחזור המכירות ולהעמידו על 100 מיליון שקל עד סוף שנת 2009. החברה צופה, כי מחזור המכירות של החברה המאוחדת, קרייזי ליין ולוצ'י, יחצה השנה את קו 200 מיליון שקל.

בימים אלה עורכת החברה מיתוג מחדש לרשת לוצ'י שלשמו שכרה את שירותיה של חברת המיתוג ניאו גרופ. "אנחנו מבינים שנכנסנו לזירה צפופה שנמצאים בה שחקנים מאוד חזקים. בשביל לפרוץ קדימה ולהתחרות עם שחקנים בשורה הראשונה, ברור לנו שאנחנו צריכים לבוא עם קונספט ועולם תוכן חדש. לא מספיק רק לייצר אופנה יפה", מסבירה סמנכ"ל השיווק, עופרה לוין.

החברה אינה צופה קושי בהשגת לוקיישנים להתרחבות. "רשתות קטנות מגיעות לתקרת זכוכית שהן לא יכולות לפרוץ. אנחנו משיגים נכסים יחסית בקלות כי יש לנו פרגון ממנהלי קניונים שיודעים מה אנחנו עושים עם קרייזי ליין", אומר לוין. לדבריו, החברה החליטה להגדיל את רצפת המכירה בחלק מהסניפים הקיימים מ-50-60 מ"ר ל-70-100 מ"ר.

רשת קרייזי ליין מתרחבת אף היא. הרשת, המונה היום 57 סניפים, תפתח 13 סניפים נוספים עד סוף 2008. לפני ימים אחדים פתחה הרשת סניף ברובע אלרוב בשכונת ממילא בירושלים ועד סוף השנה היא תפתח חמישה-שישה סניפים נוספים בקסטינה, בקרית אונו, בקניון מודיעין ועוד.

החברה תשקיע השנה 2 מיליון דולר בפרסום, באמצעות משרד הפרסום מקאן-אריקסון.

הרשתות קרייזי ליין ולוצ'י נמצאות בבעלות משפחת לוין.