הריאליטי שולט: "האח הגדול" ו"מפרץ האהבה" בראש טבלת הרייטינג השבועית

משחק הכדורגל בין ישראל למולדובה רשם רייטינג ממוצע של 20.3% ; אכזבה לרשת: גמר "רוקדים עם כוכבים" רשם רייטינג ממוצע של 20% בלבד

למרות ירידה של 12% ברייטינג השבועי של "האח הגדול" בשבוע החולף לעומת השבוע הראשון, התוכנית החדשה של קשת ממשיכה להחזיק בשני המקומות הראשונים בטבלת הרייטינג השבועית. הרייטינג של התוכנית ששודרה ביום ראשון רשמה רייטינג ממוצע של 26.1% ו-694 אלף צופים פרטיים ורייטינג דומה נרשם גם בפרק ההדחה ששודר ביום שלישי.

גם המקום השלישי שייך השבוע לתוכנית ריאליטי, הפעם של רשת. "מפרץ האהבה", שנאלצה להתמודד בשבוע האחרון עם קשיים הפקתיים לאור ההחלטה לפרק את המתחם שנבנה עבור צילומיה, רשמה רייטינג ממוצע של 21.2% בקרב משקי בית יהודיים.

למרות הישג מרשים שרשמה רשת השבוע עם שידור משחק הכדורגל בין נבחרת מולדובה לנבחרת ישראל, אשר רשם רייטינג ממוצע של 20.3% - דווקא גמר "רוקדים עם כוכבים" ששודר אמש התברג למקום השביעי בטבלה עם רייטינג ממוצע של 20% בלבד.

חברת החדשות של ערוץ 2 מיוצגת השבוע בטבלת 10 התוכניות המובילות עם 3 תוכניות, ובהן גם "אולפן שישי" אשר רשמה השבוע רייטינג ממוצע של 16.5%, גבוה במעט מהרייטינג הממוצע אותו היא רושמת במהלך החודשים האחרונים.