עם 50 ליש"ט בארנק, במה תצפו? יונייטד - ליברפול או ק.פ.ר - קריסטל פאלאס?

אוהדי ק.פ.ר מליגת המשנה באנגליה מוחים על כך שבעלי הקבוצה, ברני אקלסטון ופלאביו בריאטורה, העלו דראסטית את מחירי הכרטיסים למשחקים ; המחירים יקרים יותר מהמחירים אותן גובות 14 קבוצות מהפרמיירליג

אוהדי קבוצת הכדורגל קווינס פארק ריינג'רס מליגת המשנה באנגליה הודיעו כי הם פותחים במחאה רשמית נגד בעלי הקבוצה, ברני אקלסטון ופלאביו בריאטורה, בעקבות העלייה הדראסטית במחירי הכרטיסים למשחקי המועדון העונה באצטדיון לופטוס רוואד.

מחירי הכרטיסים למקומות הטובים באצטדיון הקטן, שמכיל 18,200 מקומות בלבד, עומדים על 50 ליש"ט (כ-320 שקלים). לשם השוואה, מחירו של הכרטיס הכי יקר למשחקיה של מנצ'סטר יונייטד, אלופת אנגליה ומחזיקת גביע אירופה, עומד על 55 ליש"ט, מבלי להתחשב בזהות היריבה. אז מה עדיף לראות תמורת 50 או 55 ליש"ט - את מנצ'סטר יונייטד מארחת את ליברפול, או את ק.פ.ר מארחת את דונקאסטר או קריסטל פאלאס?

עד כמה עולה ביוקר לקנות כרטיס למשחק של ק.פ.ר? מחיר כרטיס ממוצע למשחקיהן של 14 מתוך 20 קבוצות הפרמיירליג נמוך יותר מהמחיר שצריך לשלם כדי לראות את ק.פ.ר בליגה השנייה. קבוצות הפרמיירליג שגובות מחירים ממוצעים גבוהים יותר הן ארסנל, צ'לסי, טוטנהאם, ווסטהאם, ליברפול ומנצ'סטר סיטי.

אקלסטון ובריאטורה, שגם מנהלים את מירוצי הפורמולה 1, רכשו את המועדון הקטן בספטמבר 2007. בדצמבר אותה שנה הם מכרו 20% ממניות המועדון למיליארדר ההודי לאקשמי מיטאל, האיש הרביעי הכי עשיר בעולם.

אגב, המחירים אותם החליטו לגבות למשחקי ק.פ.ר הצליחו להרגיז גם קבוצות אחרות בליגה. דרבי קאונטי ויתרה בשבוע שעבר על ההקצאה אותה היא היתה אמורה למכור לאוהדיה לקראת המשחק בין הקבוצות בלופטוס רוואד, בטענה כי היא "לא מתכוונת לתת יד לעושק".