אחרי שנים של מיצוב ספורטיבי לקהל צעיר/משפחתי יש גם לסיאט סוף-סוף מכונית מנהלים ספורט-סדאן ראויה. היום (ה') חושפת החברה בתערוכת פריז את ה-EXEO החדשה, שמיועדת להתמודד בסקטור מכוניות המנהלים בקאליבר של הפורד מונדיאו ומתחרותיה.
המכונית נמתחת לאורך נכבד של 4.6 מטר וניצבת על הפלטפורמה של אאודי A4. יש לה עיצוב שמרני אך אגרסיבי במידה ותא נוסעים עדכני ואיכותי למראה, כמקובל בקבוצת פולקסווגן. באגף המנועים אין כרגע הפתעות גדולות מנועי בנזין מתחילים ב-1.6 ליטר "הישראלי" בהספק 102 כ"ס ומגיעים עד TSI 2 ליטר טורבו בהספק 200 כ"ס.
המכונית תוצע גם עם מנועי דיזל בהספקים של 120 עד 170 כ"ס. רוב הדגמים מוצעים עם תיבות אוטומטיות. אלינו צפויה המכונית להגיע במחצית השניה של השנה הבאה ואם שער האירו ימשיך להיות ידידותי כמו שהוא היום היא תהיה מתחרה רצינית בפלח של קבוצת שווי 5 ואולי גם 4.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.