ברימאג דיגיטל אייג', יבואנית Kenwood בישראל, מרחיבה את פעילותה לתחום כלי הבית והמטבח, תחת המותג "קנווד קולינרי". החברה תשקיע במהלך בשלב ראשון כ-500 אלף שקל.
ההחלטה להרחיב את פעילות המותג התקבלה בעקבות התפתחות המגמה הקולינרית בישראל, ובכוונת החברה להרחיב את ליין המוצרים למטבח גם בשנת 2009.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.