חברת הלוויין yes הצליחה למכור עד כה 150 אלף מכשירי yesMax. שירות ה-yesMax מתחרה בשירות ה-Vod של חברת
HOT , אם כי לא מדובר במוצר זהה.
yesMax הינו מפענח דיגיטלי מקליט, המאפשר לנהל את זמן הצפייה בחופשיות, כך שהלקוח יוכל לבחור לראות את מה שמתאים לו, בזמן שמתאים לו. המכשיר מאפשר להקליט את התכנית שמעניינת אותו ישירות מלוח השידורים המובנה, בלי כיוון טיימרים ובלי קלטות או דיסקים. כמו כן, ניתן באמצעות המכשיר לבנות ספריה אישית של כל התכניות, הסרטים והסדרות שהלקוח בוחר.
דרור בהט, סמנכ"ל השיווק ב-yes: "שירות ה-yesmax הפך להיות חלק אינטגרלי מחוויית הצפייה של לקוחות yes. אנו רואים זאת בעלייה המתמדת ברכישתו ובמודעות הגבוהה של כלל לקוחותינו לשירות. כמו כן חברת yes היא בין המובילות בעולם בהחדרת מוצר ה-PVR ללקוחותיה, דבר המוכיח שוב כפי שעולה ממחקרים רבים שנערכו בתחום כי הקהל הישראלי חובב טכנולוגיות ונוטה לאמצן במהרה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.