תחרות השיווק האפקטיבי התקיימה הערב בתל אביב • חברת כרטיסי האשראי מקס וחברת התקשורת yes זכו בפרסי האפי פלטינום • הגרנד אפי הוענק לעמותת "זיכרון בסלון", ששמה לה למטרה לייצר מסורת ישראלית חדשה לציון יום הזיכרון לשואה ולגבורה
ב-yes סירבו בעקביות לחבר מנויים בהוראת קבע בנקאית ■ תגובת yes בעקבות פניית "גלובס": "זו רק טעות של נציגת השירות"
מערכת מדידת הרייטינג החדשה תמדוד את הממירים המקליטים, ה-VOD וערוצי ה-HD ■ מנכ"לית הוועדה למדרוג, ד"ר בן-חי-שגב: "החל מינואר נמדוד 'אובר נייט' - הצפייה אמש"
בעקבות פניית "גלובס" הודתה החברה בשורת התקלות והחליטה בטובה לוותר על קנס היציאה ■ yes: "אנו מתנצלים"
הסטארט-אפ JustAd.TV מצא דרך להרגיע את המפרסמים ע"י הצבת פרסומות גם למי שמריץ אותן קדימה בממיר המקליט שלהם או צופה ב-VOD
דרור בהט, סמנכ"ל השיווק הפורש מ-yes, מסרב להספיד את העולם שבו חי בשנים האחרונות - אך מודע לאיום של חדירת האינטרנט והפס הרחב ■ בראיון ל"גלובס" הוא מסמן את yesMax כהצלחה השיווקית הכי גדולה שלו
במקרה של בעיות קליטה כתוצאה מתקלה ב-yesMax תיאלצו להחליף את הממיר - כשהתכנים המוקלטים על הממיר הישן יורדים לטמיון ■ yes: "בכל העולם אין כיום פיתרון להעברת התכנים הנמצאים בממירים המקליטים"
השירות יושק באמצעות פלטפורמה שתיקרא yesMaxTotal ■ לקוח המעוניין בשירות יזדקק למהירות אינטרנט מינימלית של 2.5 מגה ביט בשנייה ■ השירות לא יכלול דמי שימוש - וזאת בניגוד לשירות ה-VOD של HOT
ההקלטה תתאפשר ע"י שליחת SMS עם שם התוכנית אותה המנוי רוצה להקליט, למספר 2080 ■ המערכת תזהה את התוכנית הרצויה בלוח השידורים ותזמין עבור הלקוח את ההקלטה במכשירי ה-yesMax וה-yesMaxHD
על-פי לקוחות שונים של החברה, תוכניות שהזמינו להקלטה לא הוקלטו, והתקלה נמשכת מזה שבועיים ■ yes: "ייתכן כי במהלך התקנת גירסאות תוכנה חדשות ל-yesMax היו תקלות נקודתיות שטופלו"
השירות מאפשר לצופים לחפש תוכן לפי מספר קטגוריות - כותר, במאי או שחקנים ראשיים
שעון העצר שמציע ח"כ שאמה יוכל לעצור פרסומאים גרועים שעושים פרסומות גרועות
בשירות שמתכננת yes, הלקוח יוכל לקבל את כל התוכן שהוא רוצה באמצעות האינטרנט ■ לשם כך יהיה צורך בחיבור של כל טלוויזיה לאינטרנט הקווי, והרשתות האלחוטיות לא יתמכו בשירות
"אם יותר הפרסום בכבלים ובלוויין ללא הורדת הוצאות בערוצים המסחריים - יש סבירות גבוהה להפסקת פעילותו של ערוץ מסחרי" ■ עוד ממסקנות הדו"ח: להסדיר מחדש את עמלות הפרסום ■ הכנסות הטלוויזיה המסחרית יקטנו בכ-10%
סקר השירות של "גלובס" מצא כי HOT ו-yes מציגות שתיהן שיפור בשביעות-רצון לקוחותיהן, אך חברת הלוויין מובילה על חברת הכבלים בכל הפרמטרים ■ למי שבכל זאת שוקל לנטוש - "גלובס" בדק את כל האופציות
בהט עומד מאחורי מהלך "yes stars" שכלל מעבר למיקוד תקשורתי בתחום הסדרות, לצד הגדלת היקף החדירה של yesMax
Effie Awardsyesאיגוד השיווק הישראליבאומן בר ריבנאימקס (לאומי קארד לשעבר)פזפרסום