"סליחה ספי": הפרסומאי הדר גולדמן פרסם מודעת התנצלות בפני ספי שקד

במודעה בעיתון "גלובס" כתב גולדמן: "מתנצל על האירוע המצער במסעדת קנטינה. לא מאוחר לבקש סליחה גם לאחר יום הכיפורים. בהזדמנות זו מתנצל על דבריי שנאמרו בעיתונות, לא התכוונתי לדברים"

במוסף "הערב" של "גלובס" פורסמה היום (ד') על פני עמוד שלם מודעת התנצלות של הפרסומאי הדר גולדמן בפני הפרסומאי ספי שקד, תחת הכותרת "סליחה ספי".

להלן לשון המודעה:

"סליחה ספי,

מתנצל על האירוע המצער במסעדת קנטינה. לא מאוחר לבקש סליחה גם לאחר יום הכיפורים. בהזדמנות זו מתנצל על דבריי שנאמרו בעיתונות, לא התכוונתי לדברים.

מצטער. חג שמח, הדר גולדמן".

כזכור, לפני 3 שבועות פורסם ב"ידיעות אחרונות" כי ספי שקד, מבעלי משרד הפרסום ענבר-מרחב-שקד, טוען כי הותקף על-ידי עמיתו הדר גולדמן, מבעלי משרד הפרסום זרמון-גולדמן, במהלך פגישה בין השניים במסעדת קנטינה בתל-אביב.

על-פי העיתון, השניים ישבו במסעדה והחלו להתווכח על תיקי לקוחות. לטענת שקד, גולדמן דרש ממנו לא לקחת לו לקוחות ואף איים על חייו. לטענתו, הוא קם ממקומו וגולדמן חבט בו. לאחר ששקד השיב לו, הפרידו עוברים ושבים בין הנצים. שקד הגיש תלונה במשטרה, וגולדמן הודיע כי גם בכוונתו להתלונן. עתה, כאמור, פרסם גולדמן מודעת התנצלות בפני שקד.

יצויין עוד כי בראיון השבוע למגזין "פירמה" של "גלובס" אמר שקד כי הוא "מפחיד" את משרדי הפרסום הגדולים והוותיקים, ואף טען כי אילון זרמון פנה אליו והציע לו להיכנס כשותף ב-25% ממשרד זרמון-גולדמן. בתגובה לכך מסר זרמון: "מגוחך! איננו זקוקים לשירותיו. אני מודה לו על הפנייה".