חברת הכנסת מהמחנה הציוני מתכוונת להתאגד יחדיו עם מרצ, חד"ש ועיר לכולנו לריצה משותפת מול רון חולדאי • עוד נודע ל"גלובס" כי שפיר נמצאת לאחרונה בקשר עם היועץ הפוליטי ספי שקד, שייעץ במערכת הבחירות של 2015 לסיעת ש"ס
מדוע הנרטיב הפלסטיני גובר על הישראלי, האם חסר לנו מערך מסודר שיפעל מול התקשורת העולמית, והאם הפתרון הוא ספין לסיפורים אחרים בעולם? ■ פרסומאים ויועצי תקשורת מציעים פתרונות לנחיתות הישראלית בזירה התקשורתית
הצצה ראשונה למגזין "פירמה" ■ כן, אתם קוראים נכון: ספי שקד, אשכנזי חילוני מצפון ת"א, הצביע ש"ס - ופותח את הפה ■ "אחרי שישבתי עם דרעי והבנתי את הכוח, החוכמה והאומץ שלו, הבנתי שזו המפלגה שאני רוצה"
שקד בראיון למגזין "פירמה": "היום הפאן נגמר. הגיע הזמן לעבוד" ■ רמי לוי זה מותג חזק מאוד, טוב יותר משופרסל או ממגה, והוא נבנה בכלל בלי פרסום"
שקד אמור היה להפוך לשותף שווה במשרד ■ שקד: "בימים שבהם חלה שחיקה באפקטיביות של משרדי הפרסום, אני מרגיש שהגיע הזמן להמציא חיה חדשה"
מי השתתף בהשקת המטוס המשודרג של דלתא בקו ת"א-ניו-יורק? ■ כיצד סייע משרד עוה"ד נשיץ-ברנדיס לעובדיו לסיים את החופש הגדול? ■ וגם: מה עשה ספי שקד בעקבות תפיסתו של שושן ברבי?
שקד ימונה לשותף שווה במשרד, יחד עם יורם דרורי, טובית שלומי ו-BBDO
שקד, שעזב לאחרונה את ענבר-מרחב, בוחן אפשרויות נוספות, בהן הצטרפות כשותף ל-G גרופ של יפית גרינברג ועבודה בסוכנות פרסום במזרח אירופה
איך הפך המותג "גלעד שליט" ל"בן של כולנו", והאם הפעילות האינטנסיבית בנושא גרמה לעלייה במחיר העסקה? ■ פרסומאים מנתחים את אחד הקמפיינים האמוציונליים בתולדות ישראל
הלקוח הבולט של לין&לין הוא בריל תעשיות, והמשרד גלגל ב-2010 פעילות בהיקף של 9.5 מיליון דולר במחירים ריאליים
קטלוגים מושקעים הם דרך מקובלת למשוך לקוחות לנקודות המכירה, אך הפקות כרומו מושקעות מפנות היום את מקומן ליצירות ברוח עדכנית: קטלוג תלת-ממד, סרטוני וידיאו, קטלוגים מקוונים-אינטראקטיביים ועוד
תקציב הפרסום של הלשכה יגדל משמעותית יחסית לשנים קודמות ■ רני רהב: "הטורקים לא צריכים את הכסף שלנו, אנחנו רק 1.7% מהיקף התיירות שלהם" ■ ספי שקד: "פרסום לא יכול ולא מתיימר לפתור בעיות פוליטיות"
התקציב של חטיבת המזגנים, בהיקף של 20-15 מיליון שקל בשנה, מנוהל כיום במשרד הפרסום JWT ישראל
רגע לפני חשיפת התוצאות של משרד הפרסום של השנה, אנשי ענף הפרסום כתבו בעמוד הפייסבוק של "גלובס" את ההערכות שלהם לגבי התוצאות ■ כל התגובות, ההימורים וההערות על התחרות והענף
תוריד מהקמפיין את השילוט "אבודים" ו"נעדרים" ותסיר את המילה "התבוללות" ■ מסקר הפרסומות המדוברות ברשת של "גלובס" עולה כי 90% מהתגובות לקמפיין היו שליליות
אריה דרעיש"ס