ישראל דיאמנט ינהל את חברת המדיה החדשה של ראובני-פרידן

החברה החדשה, בניהולו של מנכ"ל מיוז לשעבר, תנהל את תקציבי המדיה של ראובני-פרידן ; שלמור-אבנון-עמיחי, השותף של ראובני-פרידן בחברת המדיה יונייטד שפורקה, צפוי להקים גם הוא חברת מדיה חדשה

עכשיו זה סופי: איש המדיה ישראל דיאמנט ינהל את חברת המדיה החדשה של משרד הפרסום ראובני-פרידן - כך נודע ל"גלובס". החברה צפויה להתחיל לפעול בראשון לנובמבר, עת ייכנס לתוקף פירוקה של חברת המדיה יונייטד. בימים האחרונים נפגש דיאמנט עם גופי המדיה, ביניהם גם זכייניות הטלוויזיה, ועדכן אותם על הקמת החברה.

כפי שנחשף לראשונה ב"גלובס", לפני מספר שבועות - זמן קצר לאחר פרוץ משבר יונייטד, נפגשו בעלי משרד הפרסום ראובני-פרידן, אודי פרידן ומשה ראובני, עם ישראל דיאמנט, לשעבר מנכ"ל חברת המדיה מיוז, על מנת לבחון עימו שיתוף-פעולה בנושא המדיה.

ראובני-פרידן מצויים בימים אלה בעיצומו של סכסוך מתוקשר עם בעלי המניות האחרים של יונייטד - שלמור-אבנון-עמיחי. שלמור מתעתדים להקים בתחילת נובמבר חברת מדיה עצמאית משלהם, שתנוהל על-ידי מנכ"ל יונייטד לשעבר, אורן יוניוב, שאמור להפוך לשותף בחברה החדשה. בין התקציבים שאמורה חברה זאת לנהל נמנים כל לקוחות שלמור-אבנון-עמיחי, כגון פרטנר וקבוצת שטראוס; וכן תקציבי מדיה של משרדי פרסום אחרים, כגון שטרית מדיה גרופ ו-JWT ישראל (שנמנה גם היא על קבוצת האחזקות WPP, כמו שלמור-אבנון-עמיחי).

ראובני-פרידן פנו מצידם לחיפוש מענה הולם ללקוחותיהם, ויצרו קשר עם ישראל דיאמנט, שועל מדיה ותיק. דיאמנט ניהל עד לפני חודשים ספורים את חברת המדיה מיוז, המרכזת את תקציבי קבוצת פישמן. בין המהלכים עליהם הוא חתום בתחום המדיה נמנה גם החיבור בין מיוז לחברת המדיה אופטימדיה של משרד אריאלי מקבוצת פובליסיס; וכן ניסיון המיזוג עם חברת יונייטד - שאושר על-ידי קבוצות הפרסום, אך טורפד על-ידי הממונה על ההגבלים העסקיים מחשש לפגיעה בתחרות בשוק.

לפני מספר חודשים נפרד דיאמנט ממיוז, ובהחלטה משותפת החליט להימנע מעיסוק ברכישת מדיה עד חודש ספטמבר. בינתיים הוא מתמקד בניהול חברת שילוט החוצות חוצות זהב, שרכש באחרונה מקבוצת פישמן.

לא ניתן היה להשיג את תגובת ראובני-פרידן ואת תגובת ישראל דיאמנט.