האלבום החדש של מיוז, להקה שאת אלבומיה רכשו 15 מיליון אנשים, מצוין לאוהדיה הרבים - ומחריד לשאר האנושות
בשלב זה מסתמן כי תקציב הםרסום של המותגים בסט ביי וביג בוקס יישאר בקבוצת פובליסיס ויטופל בידי גלר-נסיס ■ מקורבים: "בקבוצת בסט ביי רשתות לא הצליחו להגיע להכרעה והחליטו שלא להחליט"
תקציב בסט ביי יעבור לפרסום שנהב, ואילו תקציב BIG BOX יישאר בפובליסיס-אריאלי הרקע למהלך קשור ככל הנראה לפרידה של פובליסיס-אריאלי מחברת רכש המדיה מיוז
על התקציב, בהיקף של כ-4 מיליון דולר, התמודדו גם יוניברסל מקאן ומשרד הפרסום של 012, גלר-נסיס
כזכור, מיוז שיתפה פעולה בשנים האחרונות עם משרד הפרסום פובליסיס-אריאלי, שרכש באמצעותה את המדיה ובתמורה העביר למשרד חלק מתקציבי הקריאייטיב של קבוצת פישמן, אולם באחרונה הוחלט בפובליסיס על הפסקת ההתקשרות עם מיוז
המהלך נובע מבדיקת ההסכמים המסחריים של אריאלי, שנעשתה ע"י יו"ר חברת האחזקות של פובליסיס, יאיר גלר גלר: "אם כתוצאה מזה הבעלים של מיוז יחליטו לעבוד עם מישהו אחר בקריאייטיב - אנחנו נשלם את המחיר"
החברה החדשה הוקמה בעקבות הפסקת הפעילות של יונייטד אחת מלקוחותיו של ראובני-פרידן, יפאורה-תבורי, תרכוש בשלב זה את המדיה לקמפיין החדש שלה באמצעות מיוז, ובהמשך תתקשר כנראה עם מרקיורי
החברה החדשה, בניהולו של מנכ"ל מיוז לשעבר, תנהל את תקציבי המדיה של ראובני-פרידן שלמור-אבנון-עמיחי, השותף של ראובני-פרידן בחברת המדיה יונייטד שפורקה, צפוי להקים גם הוא חברת מדיה חדשה
בצל הסכסוך בין השותפים בחברת המדיה יונייטד - שלמור-אבנון-עמיחי וראובני-פרידן - נערך ראובני-פרידן לחפש פיתרון לרכישת מדיה ללקוחותיו ישראל דיאמנט שימש עד לאחרונה כמנכ"ל חברת המדיה מיוז
בענף מעריכים כי היקף ההוצאה לפרסום תצטמצם במחצית השנייה של 2008 בכ-8%-10% ורד ויזל-ברכה, מנכ"ל חברת המדיה מיוז: "השנה לא יהיה טרום-חג מסורתי במדיה, והווליום בפרסום יהיה חלש יותר"
ביקורת מוזיקהמוזיקה