חוזה ראשוני לאורפק מערכות עם חברת אנרגיה רוסית בהיקף של 1.5 מיליון דולר

אורפק תתקין ב-80 תחנות תדלוק בתורכיה מערכות תדלוק אוטומטיות - לרשת המפעילה 630 תחנות במדינה ; צפויה לפרסם את דו"חותיה הכספיים ב-13 בנובמבר

אורפק מערכות , העוסקת בייצור של מערכות לניהול תדלוק ולניהול תחנות דלק, חתמה על הסכם עם חברת האנרגיה הרוסית לוקאויל (Lukoil). על פי ההסכם, אורפק אמורה לספק לחברה הרוסית מערכות תדלוק אוטומטיות בתורכיה בהיקף כספי של כ-1.5 מיליון דולר עד סיום המחצית הראשונה של השנה הבאה.

מניותיה של אורפק נסחרות בבורסה המשנית בלונדון (ה-AIM) לפי שווי שוק של 34.1 מיליון ליש"ט. בהודעה מטעם החברה האם (60%), ORT טכנולוגיות , לבורסה בתל-אביב, בשלב הראשון יותקנו המערכות ברשת של כ-80 תחנות תדלוק, אולם למיטב ידיעתה של ORT, לוקאויל הרוסית מפעילה כ-630 תחנות דלק ברחבי תורכיה.

מכאן, שההזמנה הראשונית של לוקאויל מהווה פוטנציאל להזמנות המשך, שהיקפן המירבי מוערך בכ-10 מיליון דולר, כך עולה מהודעת החברה לעיתונות. לוקואיל, נציין, פועלת בכ-20 מדינות.

באוגוסט דיווחה אורפק מערכות על תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של השנה, מהם עלה כי הציגה גידול של כ-27% בשורת ההכנסות לכ-17.6 מיליון דולר. בניטרול הפרשות בגין תכנית הענקת כתבי אופציות לעובדים, הרווח הנקי של אורפק (Non-GAAP), ירד ב-4% ל-2.4 מיליון דולר, בשל הכנסות מימון נמוכות יותר מניירות-ערך סחירים בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.

אורפק, המנוהלת בידי חיים כהן, צפויה לפרסם את דו"חותיה הכספיים לרבעון השלישי ב-13 בנובמבר.

אורפקאורפק