אסא ששון, מנכ"ל קרנות הנאמנות של מגדל שוקי-הון, עוזב את תפקידו

בשלב זה לא ידוע האם מדובר בעזיבה מיוזמתו או בפיטורין; קרנות הנאמנות של בית ההשקעות סבלו מפידיונות כבדים ואיבדו כ-40% מהיקף נכסיהן מתחילת השנה

אסא ששון, מנכ"ל קרנות הנאמנות של מגדל שוקי-הון, עוזב את תפקידו. כך נודע ל"גלובס". בשלב זה לא ידוע האם מדובר בעזיבה מיוזמתו או בפיטורין; לאחרונה חזר ששון משהות ארוכה בחו"ל וזאת לפני ימים ספורים בלבד.

ששון היה מופקד על קרנות הנאמנות של מגדל שוקי הון, שסובלות מפדיונות כבדים ומתחילת השנה כבר איבדו קרוב ל-40% מנכסיהן. נכון להיום, בקרנות הנאמנות מנוהלים נכסים בהיקף של 7.7 מיליארד שקל. טרם מונה מחליף לששון ובינתיים ימלא את מקומו מנכ"ל מגדל שוקי הון, רונן טורם.

נזכיר, כי מגדל שוקי-הון שבבעלות חברת הביטוח מגדל ובראשותו של דן ללוז, הייתה מבתי ההשקעות הראשונים החלו במהלך פיטורים עוד לפני סיום עונת החגים. עד כה פוטרו במגדל שוקי הון, כ-30 עובדים המהווים כ-10% מהסך הכללי.

ממגדל נמסר בתגובה: "מגדל שוקי הון מודה למר אסא ששון על 7 שנות כהונה מוצלחת כמנכ"ל מגדל קרנות נאמנות ובנייתה של אחת מחברות קרנות הנאמנות הגדולות בשוק ההון הישראלי ומאחלים לו הצלחה רבה בהמשך הדרך".

מגדל ביטוחמגדל ביטוח