אורנג' - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-480 אלף דולר

במקום השני - בנק לאומי עם השקעה של כ-463 אלף דולר ; לאומי מוביל השבוע גם את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-192 אלף דולר

פרסום OFFLINE

בנק לאומי ו-yes עושים דאבל בשתי הטבלאות השבוע באמצעות מקאן-אריקסון. המיסטיקן אורן זריף הופך לפרזנטור של מחסני תאורה, ומאיר את סוף החמישייה.

1. פרטנר-אורנג' - 480,244 דולר

פרטנר במקום הראשון עם קמפיין לרכישת חבילות במחיר ידוע, באמצעות ראובני-פרידן.

2. בנק לאומי - 463,358 דולר

בנק לאומי מציע: "כרטיס פלטיניום לכל סטודנט", באמצעות מקאן-אריקסון.

3. yes - כ-404,154 דולר

yes חוזרים לקדם את yes max באמצעות מקאן-אריקסון, תחת הסלוגן "מרגיש שפספסת משהו"?

4. סמסונג סלולר - 356,115 דולר

סמסונג במקום הרביעי עם פרסום למכשיר המגע TOUCH WIZ, באמצעות מקאן-אריקסון.

5. מחסני תאורה - 353,025 דולר

מחסני תאורה עוברים למנורות סילבניה עם הפרזנטור החדש אורן זריף, באמצעות ענבר-מרחב-שקד.

פרסום ONLINE

לאומי והבינלאומי מתמקמות בפסגה וכובשות השבוע את מסכי האתרים. מזרחי-טפחות רק במקום הרביעי.

1. בנק לאומי - 192,673 דולר

לאומי ומקאן דיגיטל בקמפיין מושקע גם ברשת לכרטיס פלטיניום לכל סטודנט.

2. בזק בינלאומי - 78,907 דולר

בזק בינלאומי במקום השני עם "טקס פרסי האינטרנט 2008", באמצעות אידיאולוג'יק.

3. yes - כ-73,352 דולר

yes מפרסמת את סדרת המתח OIXT בערוץ הילדים שלה, באמצעות מקאן דיגיטל.

4. בנק מזרחי-טפחות - 41,868 דולר

מזרחי-טפחות במקום הרביעי עם הטבות לפתיחת חשבון סטודנ, באמצעות I&M.

5. סופר-פארם - 40,928 דולר

סופר-פארם ממשיכה במתקפת הבשמים עם "TOP TEN", באמצעות נקסט אין.

* הנתונים מתייחסים לשבוע שבין התאריכים 05/11/08 - 30/10/08. פרסום OFFLINE: כולל עיתונות יומית וערוצי טלוויזיה. פרסום ONLINE: כולל באנרים באתרים המובילים. מחיר ריאלי לפי שקלול יפעת בקרת פרסום.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.