"לדעתי אתר כמו הולו היה נולד רק אם היה מיזוג בין רשת לקשת. אנחנו עובדים רבות על המודלים של הולו (אתר הורדת תוכן טלוויזיוני, א"ו) מבחינה מסחרית. הולו לא מספיק לתת לצרכן חוייה אינטרנטית אחרת, חברתית למשל. אנחנו מאמינים שלנו יש יכולת לקחת 7 ימי שידור מלאים, ולתת תכני חדשות", כך אמר רותם דנון, מנהל תוכן בנענע 10.
יורם דילמני, סמנכ"ל התוכן של וואלה, אמר במסגרת פסטיבל ראש פינה לטלוויזיה ולקולנוע כי "אני חושב שכרגע אנחנו בשלב של אגו: כל אחד רוצה את האתר שלו, כל אחד רוצה את האתר הכי גדול. "מבחינה זו", התייחס לסוגיית הולו, "אם יהיה הולו בישראל אני רוצה להאמין שזה יהיה בוואלה". דימלני גם הזכיר את הפוטנציאל של "מקושרים" - "הרשת החברתית הכי גדולה בישראל עם 2 מיליון גולשים בארץ".
לעומתו, ציין ישראל בן ברוך, עורך תוכן מאקו של זכיינית ערוץ 2 קשת כי "אצלנו פורטל תוכן ואפליקציות חברתיות הם דבר אחד". בן ברוך נימק את הסיבות להקמת האתר המחודש בפאנל שעסק במודל הטלוויזיוני ברשת כי "ראינו שאנחנו אתר טלוויזיה מצליח זה לא הספיק לנו. הרגשנו שמדובר תקרת זכוכית - אנחנו מאמינים שיש מקום לפורטל נוסף", או כמו שעדי דיאמנט מתיא תקשורת, מנחה הפאנל, ציין זאת: "אנחנו שדרנים אבל זה לא מספיק לנו".
לדברי מני מיכאלי, מנהל הפיתוח העסקי והאינטראקטיב של רשת, "במהלך השנה נעשה שינויים מאוד משמעותיים בפלטפורמה שעליה אנחנו יושבים. אנחנו יכולים להיות שחקן חזק יותר בכמה פאזות".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.