פארמוס לא עומדת בתנאי המסחר בנאסד"ק: מתכוונת להציג תוכנית לנאסד"ק עד ה-26 בנובמבר

המניה צונחת ב-12.5% בתגובה להתראה שקיבלה מהנאסד"ק ; צנחה ב-73.5% מתחילת השנה לשווי שוק של 3.61 מיליון דולר בלבד

חברת גילוי התרופות הישראלית פארמוס לא עומדת בתנאי המסחר בנאסד"ק. החברה דיווחה אמש לאחר נעילת המסחר בנאסד"ק, שם היא נמנית על רשימת ה-Capital Market, רשימת המניות הקטנות, כי קיבלה התראה באשר להמשך המסחר במניותיה.

תנאי המסחר בנאסד"ק כוללים הון עצמי מזערי בסך 2.5 מיליון דולר, שווי שוק של 35 מיליון דולר ורווח בסך 500 אלף דולר לפחות מפעולות רגילות משנת הכספים האחרונה שהסתיימה או משנתיים מתוך 3 שנות כספים שהסתיימו כאלו. החברה אינה עומדת בתנאים הללו, על אף שהיא אינה נדרשת לעמוד בכולם, אלא באחד מהם.

את הרבעון השלישי סיימה פארמוס עם הון עצמי בסך 1.32 מיליון דולר בלבד ושווי שוק של 4.19 מיליון דולר. לשם השוואה, מתחילת השנה צנחה המניה ב-73.5% לשווי שוק של 3.61 מיליון דולר בלבד. המניה צונחת ב-12.5% נכון לשעת כתיבת הידיעה בתגובה להתראה שקיבלה מהנאסד"ק.

לפני כשבוע דיווחה פארמוס על דו"חותיה הכפסיים מהם עלה כי לחברה עדיין אין הכנסות כלל אך ההפסד הרבעוני שלה הצטצמצם ב-20% ל-2.8 מיליון דולר בלבד, 11 סנט למניה. באוגוסט האחרון סגרה פארמוס את הפעילות מישראל.

פארמוס אינה עומדת גם בתנאי בו כשלו מספר חברות ישראליות שמניותיהן נסחרות בנאסד"ק - מחיר המניה צנח מתחת לדולר ולמעשה את מרבית 2008 "בילתה" המניה מתחת לשער מזערי זה. בתגובה למכתב שקיבלה, ציינה פארמוס כי בכוונתה להציג תוכנית לנאסד"ק עד ה-26 בנובמבר כדי לעמוד ולשמור על התנאים האמורים - לרבות לוח זמנים להשלמת התוכנית.

פארמוספארמוס