רמי אביבי, לשעבר מנכ"ל בנק כרמל משכנתאות, חוייב בתשלום חודשי לדיסקונט

מהחלטת ההוצל"פ בת"א עולה כי כנגד אביבי פתוחים 7 תיקים בהוצל"פ בהיקף חובות כולל של כ-6.7 מיליון שקל, וכי היה עליו לשלם לדיסקונט סכום חודשי של 1,000 שקל - אולם בפועל הוא שילם שני סכומים בלבד

רמי אביבי, לשעבר מנכ"ל בנק כרמל משכנתאות והשקעות, חויב בהוצאה לפועל בתשלום חודשי גבוה בסך 15 אלף שקל לבנק דיסקונט החל מהחודש. זאת, בגין חוב לבנק בסך כ-3.5 מיליון שקל.

מהחלטת ההוצאה לפועל בתל-אביב עולה כי כנגד אביבי פתוחים 7 תיקים בהוצאה לפועל בהיקף חובות כולל של כ-6.7 מיליון שקל; וכי היה עליו לשלם לדיסקונט סכום חודשי של 1,000 שקל, אולם בפועל הוא שילם שני סכומים בלבד.

אביבי טען בחקירת יכולת בהוצאה לפועל כי אין בידיו אמצעים לתשלום חובותיו, וכי הוא שקל פנייה להליכי פשיטת רגל ורק בחודשים האחרונים הוא קרס באופן סופי. הוא ציין עוד כי הוא גר בשכירות חודשית של 800 שקל, וכי לאחר שפרש מבנק כרמל הוא עשה עסקים גרועים וכיום הוא עובד כמנהל בחברת יורומאני ושכרו החודשי הוא 1,890 שקל.

אביבי מסר כי איש העסקים דוד אפל מימן עבורו את כל הוצאותיו ב-48 נסיעותיו לחו"ל (1,100 אירו לנסיעה). לדבריו, הוא עבד עם אפל וקיבל את שכרו בחו"ל במזומן מבלי שהוציא חשבונית על הכנסה. הוא ביקש שיבוטל צו עיכוב היציאה מן הארץ נגדו, בטענה כי אפל מעוניין בשירותיו ובאופן זה יגדלו הכנסותיו.

ראש ההוצאה לפועל קבע כי אביבי לא אמר אמת בחקירתו בנוגע לתשלומים שביצע לאחרונה בתיקי הוצאה לפועל אחרים ושאינם מתיישבים עם הצהרתו לגבי ההתחשבנות הכספית בינו לבין אפל. לדבריו, מהנתונים בתיקי ההוצאה לפועל עולה כי אביבי הרוויח סכומים מקשריו עם אפל.

עוד ציין ראש ההוצאה לפועל כי יש לתמוה על הצהרתו של אביבי בעניין הכנסתו הזעומה כמנהל בחברת יורומאני, כיוון שמדובר באיש בעל ניסיון וידע רבים בתחום הניהול ובעל מניות ביורומאני.