בזק בינלאומי נוקטת בצעד יזום "מעל הקו" כדי לתקוף את יוזמת פרטנר במסגרת כניסתה לשוק התקשורת הפנים ארצי ולתחום ה-ISP.
החברה מודיעה היום (א') על מבצע למכירת טלוויזיות LCD בתמורה לפריסה של 36 תשלומים בסכום של 160 שקל לחודש כולל חבילת אינטרנט של 2.5 מגה. חישוב פשוט מראה שהמחיר עומד על 5760 שקל עבור טלוויזית טושיבה עם מסך 37 אינטש כולל חבילת גלישה שמסובסדת בצורה משמעותית. בזק בינלאומי גם תצרף לטלוויזיה כבל ייעודי שיאפשר חיבור בין המחשב לטלוויזיה לטובת מורידי הסרטים.
בזק בינלאומי, היא הראשונה שיוצאת בצעד נגד כניסתה של פרטנר. גם החברות 012 סמייל ו-013 נטוויז'ן נוקטות בשיטות של שימור לקוחות, אך כל אחת עושה זאת בדרך שלה ובמבצעים שלה. פרטנר תצא בקרוב עם שירותי ה-ISP שלה ועם שירותי התוכן החדשים שתציע, וכניסתה לשוק מעוררת הרבה חששות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.