ביהמ"ש דחה את בקשת אורן יוניוב לעיכוב ביצוע צו המניעה בעניינו

הצו, שניתן לבקשת משרד הפרסום ראובני-פרידן, אוסר על שלמור-אבנון-עמיחי להעסיק את יוניוב עד למתן הכרעה במחלוקת בין שלמור לראובני ; הצדדים יגיעו לבית המשפט העליון להמשך דיון בעניין

בית המשפט המחוזי בתל-אביב דחה את בקשתו של אורן יוניוב לעיכוב ביצועו של צו המניעה הזמני שניתן לפני כשבועיים. הצו אוסר על שלמור-אבנון-עמיחי להעסיקו עד למתן הכרעה במחלוקת בינה לבין ראובני-פרידן.

השופט יהודה זפט ציין בהחלטתו כי צו המניעה ניתן לתקופה קצרה, והיענות לבקשה לעיכוב ביצוע תעקר במידה רבה את משמעותו. עוד ציין השופט כי לא שוכנע כי הצו הזמני מסב ליוניוב נזק שאינו ניתן לתיקון, ולדבריו מדובר לכל היותר בנזק כספי, ועקב תקופת חייו הקצרה של הצו נראה כי היקפו של הנזק הכספי אינו גדול וניתן לפיצוי.

יוניוב ביקש לעכב את ביצוע ההחלטה עד להכרעת בית המשפט העליון. בין היתר טען יוניוב בנימוקי הבקשה לעיכוב ביצוע כי מדובר בהחלטה שגויה הפוגעת בחופש העיסוק שלו.

בעקבות ההחלטה מסר יוניוב בתגובה: "זו עוד אחת מהמניפולציות של פרידן ושולחיו, שיודעים היטב כי בקשת הערעור בבית המשפט העליון טרם נדונה. אני מציע להמתין להכרעת העליון בתיק. הניצחון יימדד בשטח המדיה ולא מעל דפי העיתונים".