מדונה גרפה עד כה יותר מ-217 מיליון דולר במסע ההופעות שלה

בכך הפכה מדונה לאמן המופיע המכניס ביותר בהיסטוריה

מסתמן שמסע ההופעות הנוכחי של מדונה, "דביק ומתוק" או "דביקה ומתוקה", יהפוך אותה למחזיקת שיא ההכנסות ממופע של אמנית או אמן סולנים. בשבוע שעבר סיימה את חלקו הצפון-אמריקני של המסע, שבו נמכרו יותר מחצי מיליון כרטיסים ב-28 הופעות, ונכנסו לקופתה מעל 90 מיליון דולר.

יחד עם סכומי מכירות הכרטיסים בחלק האירופי של ה"תור" שקדם לאמריקני, מדונה גרפה עד כה 217 מיליון דולר. כרגע היא חורשת את דרום אמריקה, והופעותיה שם אמורות להסתיים ממש לפני חג המולד בסאו פאולו, ברזיל, עם צפי להכנסות עולמיות כוללות של 282 מיליון דולר. כמובן, מדובר על הכנסות ולא על רווחים, אבל האמנים היחידים שמסעי הופעות עולמיים שלהם עברו את רף ההכנסות של 300 מיליון דולר היו להקות הרולינג סטונס ויו 2.

מלבד הפיכתה של מדונה לאמן המופיע המכניס ביותר בהיסטוריה, ההצלחה של המסע מלמדת גם על שיקול כלכלי נכון של חברת האמרגנות "לייב ניישן" שלאחרונה החתימה גם את ג'יי זי ואמנים נוספים על חוזים חדשניים מסוגם שמקיפים וכוללים גם הכנסות מהקלטות וממזכרות ומתפעול מוצרים וקשר אמן-קהל במדיה הדיגיטלית. האלבום האחרון של מדונה "הארד קנדי" כשל הן אמנותית והן מסחרית, אבל הביקוש והקידום שייצר לקראת ההופעה על הבמות, הביא גם את לייב ניישן וגם את האמנית, כאמור, לשיתוף פעולה מתגמל ביותר עבור שני הצדדים.