איזי בורוביץ' על כרטיסי הטיסה חינם לכל חייו: "הפשע שלנו שהשקענו באל-על ולכן מחייבים אותנו לדווח על זה"

בראיון לגלי צה"ל אמר היו"ר הפורש של אל-על: "כשהייתי יו"ר והיה נוסע ששילם - הוא קיבל את המושב הטוב ביותר" ; "מדובר כאן על תנאי הפרישה שלי ומדובר ב-4 השנים בהן כיהנתי כיו"ר" ; איזי האטום/דעה-מתי גולן

"עצם העשייה הוא מה שחשוב ואחת הבעיות של שוק ההון זה אי הוודאות. הממשלה הגבירה בחודשים האחרונים את אי הוודאות בשוק ואנחנו רואים איך הבורסה צונחת".

כך אמר היום (ב') יו"ר הדירקטוריון היוצא של אל על , איזי בורוביץ', בראיון לגלי צה"ל, בתגובה לידיעות בנוגע לרשת ביטחון לחוסכים בקופות הגמל

בורוביץ' הגיב על הביקורת שעלתה בעקבות כך שהוא צפוי ליהנות משני כרטיסי טיסה בחינם בשנה ושלושה כרטיסים נוספים בהנחה של 90%. על יתר הטיסות באל על ייאלץ בורוביץ' להסתפק בהנחה של 50%, שיינתנו לו ללא הגבלה.

"כל הנושא של כרטיסי הטיסה - כל אחד שפורש מאל על מקבל אותם - על אחת וכמה כל יו"ר וזה לא משנה לאיזו מחלקה כי בסוף משלמים על זה מס הכנסה. זה מאוד סקסי להתייחס לעסק הזה... הפשע שלנו הוא שהשקענו באל על ולכן מחייבים אותנו לפרסם את זה".

"לי אין מטוסים", אמר בורוביץ', "מי שמניע את השוק הישראלי והכלכלה יהשראלית זה אותם אנשים שיש להם כסף. אותם אנשים לוו סכומי עתק. אני חושב שהמדינה צריכה להשקיע בתשתיות ודרך זה להזרים כספים לשוק".

לשאלה על היחסים עם אחיו דדי בורוביץ' אמר כי "היחסים טובים מאוד".

למה דדי לחץ כל כך הרבה שתעזוב את אל על?

"הוא לא לחץ, אני פרשתי מרצוני אחרי שהובלתי את מהלך ההפרטה".

בורוביץ' הוסיף בנוגע לכרטיסים: "כשהייתי יו"ר והיה נוסע ששילם, הוא היה מקבל את המושב הטוב יותר במקומי. מדובר כאן על תנאי הפרישה שלי ומדובר בארבע השנים בהן כיהנתי כיו"ר".