אולפני ג.ג. מאיימת לתבוע את מעגלות, מפיקת "הלילה עם ליאור שליין", בגין ביטול הסכם

מאיימת לתבוע 1.5 מיליון שקל מחברת מעגלות, בטענה כי הפרה הסכם חתום שבו היא מתחייבת לשכור מאולפני ג.ג ציוד אולפן לצילום התוכנית של ליאור שליין למשך 10 חודשים, תמורת 1.1 מיליון שקל

אולפני ג.ג., שבבעלות המפיק יורם גלובס, מאיימים לתבוע 1.5 מיליון שקל מחברת "מעגלות", המפיקה את התוכנית "הלילה עם ליאור שליין" בערוץ 10. במכתב ששלחו עוה"ד ד"ר יוסי כהן ומימון אביטן ממשרדו למנכ"ל "מעגלות" ולאולפני הרצליה, נטען כי מעגלות הפרה הסכם חתום שבו היא מתחייבת לשכור מאולפני ג.ג ציוד אולפן לצילום התוכנית של ליאור שליין למשך 10 חודשים, תמורת 1.1 מיליון שקל.

ג.ג. טוענת שרק לפני חודש נחתם ההסכם, אולם מסיבה לא ברורה, חזרה בה מעגלות מהתחייבויותיה שלושה ימים לפני תחילת צילומי התוכנית. מעגלות מצידה הודיעה שהחל מיום ה' הקרוב תצולם התוכנית באולפני הרצליה ולא באולפן ג.ג. ברחוב בלינסון ת"א.

לטענת ג.ג., מעגלות התחייבה לשכור את האולפן, הציוד וכוח האדם ממנה למשך שנתיים, החל מדצמבר 2007 ועד לסוף ינואר 2009, ולצלם לפחות 180 ימי צילום. מעגלות צילמה את התוכנית באולפן בעונה הקודמת עד ספטמבר 2008.

בחודשים ספטמבר-אוקטובר, נטען במכתב, ניהלו הצדדים מו"מ אינטנסיבי ובסופו התחייבה מעגלות בכתב, כי צילומי העונה הבאה יבוצעו באולפן באמצעות ציוד וכוח אדם של ג.ג. ולפני כחודש אף צולמה באולפן תוכנית פיילוט של העונה החדשה. לאור ההסכם, טוענת ג.ג., היא המשיכה להעסיק כוח אדם מקצועי ולשלם את כל הוצאות האולפן באוקטובר ובנובמבר. ג.ג. דורשת ממעגלות לקיים את ההסכם או לפצותה ב-1.5 מיליון שקל.