יזם ההיי-טק ירון גלאי תוקף את כותבי הטוקבקים נגד ליאון רקנאטי: "אידיוטים, בורים ופחדנים אנונימיים שמנסים להרוס מוניטין של שנים"

קרן גלנרוק של רקנאטי היא אחת המשקיעות הגדולות בקוויגו של גלאי, שנמכרה לפני שנה ל-AOL ב-363 מיליון דולר ; גלאי: "אני בטוח שמחזיקי האג"ח היו במצב גרוע הרבה יותר לו נאלצו להתמודד כעת עם הבעלים הקודמים של גמול" ; אתמול אמר רקנאטי באסיפת בעלי האג"ח: "רכישת גמול היתה העסקה הגרועה של חיי, ואתם אתי באותה הסירה" ; דעה/עירית אבישר: כשליאון רקנאטי אומר 'לא'

יזם ההיי-טק ירון גלאי, שחתום בין השאר על מכירת חברת הפרסום המקוון קוויגו ל-AOL תמורת 363 מיליון דולר בנובמבר שעבר, סיפק בפוסט האחרון בבלוג האישי שלו זווית משלו על השתלשלות העניינים בין גמול השקעות של ליאון רקנאטי לבין מחזיקי האג"ח שלה, שהגיעה אתמול לשיאה באסיפת מחזיקי האג"ח שבה אמר רקנאטי "אין באפשרותי להשקיע עוד כסף. אתם ואני נמצאים בסירה אחת".

אלא שלא לדבריו של רקנאטי התייחס גלאי, אלא דווקא לטוקבקיסטים שהגיבו לאחרונה לידיעות שכיסו השתלשלות זו. "כמו ברוב הסיפורים, 99% מהתגובות חתומות ע"י פחדנים אנונימיים שאין להם ולו המושג הקלוש ביותר על מה הם מדברים. מרתיח אותי לראות את הזבל שמפורסם, ואיך מוניטין שאדם צבר בחיים שלמים נהרסים כ"כ בקלות ע"י הטוקבקיסטים. בתור מי שבאמת מכיר את ליאון רקנאטי ובאמת עבד איתו, חשבתי לפרסם את תגובתי שלי, ותחת שמי האמיתי", כותב גלאי.

"קרן גלנרוק של ליאון רקנאטי היא משקיעה בשתי החברות שייסדתי - אאוטבריין וקוויגו. היינו מספיק בני מזל לפגוש את רקנאטי בשלב המסוכן ביותר של העסקים שלנו", תיאר גלאי את היכרותו עם רקנאטי. "אחרי שנדחינו ע"י יותר מ-50 קרנות הון סיכון, גלנרוק היתה המשקיע המוסדי הראשון שנתן לנו מימון, ולמעשה הצילה את קוויגו. ממה שהתרשמתי, רקנאטי הסכים להשקיע בקוויגו הן משום שהבין את הפוטנציאל הגלום בה, והן משום שהוא רואה בעזרה לחברות ישראליות צעירות את השליחות שלו".

גלאי לא חוסך את שבטו גם מתופעת הטוקבקים בכללותה וגם מעיתונות האון-ליין בישראל: "טוקבקים הם אחד הדברים המכוערים ביותר בעיתונות האון-ליין. בישראל התופעה אפילו חמורה יותר מבארה"ב, כיוון שנראה כי העיתונים מייחסים אפס חשיבות לאחריות שלהם כלפי הלכלוך שמתפרסם אצלם. חבל שאידיוטים בורים ואנונימיים זוכים בימים אלו לחשיפה כזאת באתרי עיתונות המיינסטרים".

"אני לא בקיא בפרטי השתלשלות העניינים עם גמול, אבל אני משוכנע שאת כל הבעיות בחברה קיבל רקנאטי בירושה כשרכש את החברה, ואני בטוח שהוא ועמיתיו עושים כל מה שאפשר כדי לתקן את הבעיות הללו. תהיה מה שתהיה התוצאה - אני בטוח שמחזיקי האג"ח היו במצב גרוע הרבה יותר לו נאלצו להתמודד כעת עם הבעלים הקודמים של גמול (אייל יונה ואמנון ברזילי - מ.י) במקום עם רקנאטי".