פרסום OFFLINE החברות המסחריות מותירות את במת האופליין ללמ"ס ולמשרד התיירות.
1. הלמ"ס - 492,733 דולר
הלמ"ס כובשת את ראש הטבלה עם פרסום למפקד האוכלוסין באמצעות לפ"ם.
2. משרד התיירות - 411,302 דולר
משרד התיירות במקום השני עם עידוד תיירות מקומית באמצעות לפ"ם.
3. דואר ישראל - 390,860 דולר
הדואר חוזר לאוויר עם פרסום לביטוח רכב באמצעות גליקמן-נטלר-סמסונוב.
4. ישראכרט - 388,836 דולר
ישראכרט מפרסמת הנחות גדולות למופעי חנוכה באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי.
5. yes כ-336,257 דולר
yes סוגרת את החמישייה עם פרסום ל-4 ערוצי סדרות חדשים באמצעות מקאן-אריקסון.
פרסום ONLINE
כלכלה ברשת: כלל פיננסים ובנק מזרחי-טפחות מובילים השבוע את טבלת האונליין.
1. כלל פיננסים פורקס - 84,755 דולר
כלל פיננסים מובילה עם פרסום תחת הסלוגן: "היכן מסתתר הכסף", באמצעות D-SAY.
2. בנק מזרחי-טפחות - 76,600 דולר
מזרחי-טפחות מפרסם את שירות "LIVE" - הסניף שהולך איתך, באמצעות I&M.
3. אל-על - 57,992 דולר
אל-על מציעה ללקוחותיה מלון או רכב מושכר, באמצעות מקאן דיגיטל.
4. תלמה שוגי - 38,834 דולר
תלמה-שוגי יוצאת בחידון לילדים, באמצעות משרד גריי אינטראקטיב.
5. כלל גמל - 37,730 דולר
כלל גמל סוגרת את הטבלה עם "אשכולות רב-מסלולית", באמצעות D-SAY.
* הנתונים מתייחסים לשבוע שבין התאריכים 10/12/08-4/12/08, כולל עיתונות יומית וערוצי טלוויזיה.
** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.