רייטינג של 12% לבני יהודה - מכבי חיפה

אותו משחק בסיבוב הקודם קיבל 7.4% בלבד (המשחק המרכזי הכי פחות נצפה העונה בערוץ 10), אבל היכולת העולה של חיפה, בתוספת היעדר התחרות מ"האח הגדול" עשו את שלהם

ב-21 לספטמבר 2008, תוכנית הריאליטי "האח הגדול" כבר היתה בעיצומה. צופי הטלוויזיה בישראל התמכרו במהירות לקונספט החדש של קשת, מה שהתבטא גם בנתוני הרייטינג.

בדיוק באותו יום, תפסו בערוץ 10 את הראש. המשחק המרכזי של ליגת העל, ששודר אותו ערב בין מכבי חיפה לבני יהודה, היה נקודת שפל מבחינתם והביא רייטינג ממוצע של 7.4% בלבד. הוא הפך למשחק השני הכי פחות נצפה מאז שהערוץ רכש את שידורי המשחק המרכזי עבור כ-6.5 מיליון דולר לעונה, ונותר עד היום המשחק הכי פחות נצפה של עונת 2008/09.

סיבוב ליגה שלם עבר מאז אותו יום, וכמה דברים משמעותיים השתנו. מכבי חיפה תפסה תאוצה בליגה והתמקמה במקום הראשון, כאשר במקביל שידורי המשחקים עברו לימי שני בעקבות דרישת המועצה להסדר ההימורים בספורט. כלומר - "האח הגדול" יצא מהתמונה.

כתוצאה מכך, במשחק אתמול (ב') בין בני יהודה למכבי חיפה (1-0) במסגרת המחזור ה-14 של ליגת העל, כבר נראו תוצאות עדיפות בהרבה לעומת אותו משחק מהסיבוב הקודם - רייטינג ממוצע של 12% בקרב משקי בית יהודיים. למרות העלייה, עדיין מדובר ככל הנראה בסוג המשחקים שלא ממש מדבר אל הצופים - זהו המשחק הכי פחות נצפה מאז עבר המשחק המרכזי לימי שני במחזור ה-6.

הרייטינג הממוצע של שידורי ליגת העל העונה עומד כעת על 12.9%. ביום שני מצפים בערוץ 10 לאחוזי צפייה גבוהים בהרבה, כאשר תשודר ההתמודדות בין מכבי חיפה לבית"ר ירושלים. בסיבוב הקודם המשחק הזה הביא רייטינג של 16.7% - המשחק הכי נצפה העונה.

הירשם לניוזלטר והתראות ספורט