פרטנר השיקה פורטל תוכן חדש הכולל גירסת iTunes ישראלית

אתר התוכן החדש, תחת המותג Orange Time, יחליף את אתר obox Live ויהיה עשיר יותר בתכנים ; מנויי השירות יוכלו לצפות בסרטים וסדרות דרך האינטרנט, עוד בטרם יגיעו לשידור בטלוויזיה או בערוצי ה-VOD

חברת פרטנר השיקה היום (ג') את שירות התוכן החדש שלה תחת המותג Orange Time. זהו אתר תוכן חדש שיחליף את האתר הקיים של החברה, obox Live, ויהיה עשיר יותר בתכנים שלא היו קיימים באתר הקודם. בכך עושה החברה את הצעד הראשון שלה בדרך לביסוסה כחברת תקשורת ומדיה, וכן כספקית תקשורת כוללת, שתספק את כל סוגי השירותים ללקוח הפרטי והעסקי.

במסגרת המהלך, מקימה פרטנר פורטל בידור חדש שמתבסס על תחומים מרכזיים כמו VOD אינטרנטי, משחקים, בלוגים, פורומים, ומוזיקה. לצורך כך, נחתמו הסכמי תוכן עם האולפנים הגדולים ביותר בעולם כך שלקוחות המנויים על השירות יוכלו לצפות בסרטים וסדרות טלוויזיה דרך האינטרנט, עוד בטרם יגיעו לשידור בערוצי הטלוויזיה או בערוצי ה-VOD הרגילים. דבר זה מה שמבטיח מבחינתה של פרטנר חלון זמן קצר יותר לפני שהתוכן מגיע לערוצי המדיה השונים, בגלל שהיא מעבירה את השידור בצורה אינטרנטית.

פעילות התוכן של פרטנר מוסדרת בצורה של חבילות. כך, לקוח סלולרי יוכל לרכוש תוכן על-פי החבילה בה הוא מנוי, ולצפות או להשתמש בחבילה או בסלולר לפי רצונו. כרגע לא מתוכננות חבילות ללא הגבלה, אבל בעתיד ייתכן והדבר יתרחש תלוי בהסכמת ספקי התוכן ובפיצוי שיקבלו.

בין ספקי התוכן שעימם חתמה החברה חוזים ניתן למנות את דיסני, וורנר, NBC, פוקס, ופאראמונט. מרביתם מפיצים את מרכולתם באמצעות HOT ו-yes או באמצעות זכייניות ערוץ 2 קשת ורשת. אלמנטים רבים בחבילות מזכירים את iTunes, החנות המקוונת של אפל.

הכניסה של פרטנר לעולם הווידיאו האינטרנטי מובילה לכך שהיא תרחיב את הפלטפורמה שלה לכיוון שידורי הטלוויזיה בעתיד, ותעשה זאת ככל הנראה באמצעות שיתוף-פעולה עם יצרן ממירים שבאמצעותו ניתן יהיה להעביר שידורי טלוויזיה בפורמט DTT ולשלב זאת עם היכולת להעביר שידורי וידיאו מהאתר שלה.

בנוסף, עובדת החברה על שיתוף-פעולה לצירוף חבילת ספורט לשידורים שלה וכן היא מדברת בגלוי על האפשרות להיכנס לעולם ההפקות ואף להרים בעצמה ערוצי ילדים חדשים או לרכוש ערוצים קיימים בעתיד. מחירי הסרטים יהיו בין 9.90 שקלים ועד 14.90 שקלים וסדרות יעלו עד 4.90 שקלים לסדרה.