אברי גלעד הפסיק את הליך הגישור עם נורסטאר מדיה בעניין השילוט באיילון

במארס 2008 הגישה נורסטאר מדיה תביעת דיבה נגד גלעד בעניין פנייתה למחוקק בבקשה להתיר שלטי חוצות באיילון ; בתגובה טען גלעד כי מטרתה האמיתית של התביעה נגדו היא להרתיעו מפני המשך התנגדותו לשילוט

אברי גלעד הודיע לבית המשפט המחוזי בתל-אביב כי הוא אינו מעוניין בהליך הגישור בסכסוך בינו לבין חברת נורסטאר מדיה שבבעלות משה נור, העוסקת בתחום שילוט החוצות, וכי הוא מבקש כי הליך התביעה ימוצה עד תומו.

במארס השנה הגישו נור והחברה תביעת דיבה בסך 2.8 מיליון שקל נגד גלעד בעניין פנייתם למחוקק בבקשה לתקן את חוק שילוט הדרכים, כך שיותר להציב שלטי חוצות באיילון. בין היתר, נטען כי גלעד הוציא לשון הרע לתובעים בכך שייחס להם אמירה, כאילו שלטי החוצות מהווים 1% מהגורמים לתאונות הדרכים. נטען כי בדבריו אלה ניסה לגרום לציבור לסבור כי חברות השילוט מודות ששלטי חוצות גורמים לתאונות דרכים.

בכתב ההגנה טען גלעד כי מטרתה האמיתית והיחידה של התביעה נגדו היא להרתיע אותו מפני המשך התנגדותו לתופעת השילוט, וכן להרתיע את שאר השותפים למאבק נגד יוזמת תיקון החוק. במאי הסכימו הצדדים לפנות להליך של גישור, וכעבור כחודשיים מינה בית המשפט את עו"ד ד"ר שרה פרזנטי כמגשרת. (ת.א. 1252/08).