רבוע כחול משיקה רשמית את מגה בול

במסגרת ההשקה של רשת ה"הבי דיסקאונט" החדשה השיקה רבוע כחול גם מותג פרטי חדש תחת השם מגה

רשת רבוע כחול השיקה היום (ג') רשמית את רשת ההבי דיסקאונט החדשה עליה הכריזה לאחרונה, מגה בול. עד מחר בבוקר יחנכו 35 סניפים ברשת החדשה ובחודש פברואר ייחנך סניף נוסף בשדרות.

מגה בול תחליף למעשה 18 סניפים של מגה ו-18 סניפים של שפע שוק הנמצאים במרכזי אוכלוסייה חילוניים. למעשה, שמות הסניפים הוחלפו כבר במהלך השבועיים האחרונים והיום הושקה האסטרטגיה ומחירון הרשת.

"במהלך הלילה האחרון החלפנו את כל המחירים ברשת. נהיה הזולים ביותר במחירים קבועים ונעשה הכל כדי שהלקוחות יקנו רק מה שהם צריכים ונעזור להם לחסוך", אומר מנכ"ל רבוע כחול זאב וורמברנד.

רבוע כחול חשפה היום גם שיטות שיווק חדשות לרשת החדשה. ראשית, ליד מחירו של כל מוצר, מופיע המחיר ליחידת משקל כך שלקוח יוכל לעשות השוואה ברורה בין שני מוצרים שתכולתם שונה מבחינת המשקל. שנית, הרשת מסמנת בשלט נפרד בגודל 15 ס"מ רבועים, את המוצר הזול ביותר בכל קטגוריה. שלישית, הרשת מציעה סל מוצרים קבוע הכולל 30 פריטים כאשר רכישה של 15 פריטים ומעלה מהסל מזכה בהנחה נוספת של 15%. הסל כולל נייר טואלט, אקונומיקה, מים מינרלים, קטשופ, שמן, שניצל מאמא עוף, שניצל תירס צמחי, מעדן דני מעדן יופלה ועוד. בנוסף, אומר וורבמרנד, "המחיר של כל רכיב בסל הוא קבוע וזול יותר מהמתחרים".

במסגרת ההשקה השיקה הרשת גם מותג פרטי חדש תחת השם מגה. לדברי וורמברנד, המותג הפרטי יהיה זול ב-15%-20% מהמוצרים המובילים בקטגוריה.

"הרשת הזולה היא אינטרס מובהק שלנו. ברור שהדרך להוזיל את סל הקניה היא דרך מותג פרטי חזק ואני מעריך שגם הספקים יצטרכו ליישר קו", אומר וורמברנד.

*כיצד תתמודדו עם שחיקת המרווחים?

"קודם כל שיפרנו חלק מתנאי הסחר לפורמט הזה ושנית, אנחנו מאמינים שמחד, נצליח למשוך לקוחות חדשים לרשת ומאידך, לקוחות שעזבו אותנו יחזרו אלינו. השיטה שאנחנו מציעים מתאימה בול למצב".

*ברור שהמתחרים לא ישבו מהצד בחיבוק ידיים. אתם נערכים למלחמת מחירים?

"סביר שחלק מהמתחרים יגיבו בהורדת מחירים. ראשית, אני שמח שהם ילכו בעקבותינו, ושנית, זה רק מראה שכשהם היו לבד בשוק, הם עשו רק מה שהם רוצים ובכל זאת אם זה יקרה, אנחנו נמשיך להוביל במחירים הזולים".