גיל אונגר חוזר לקמעונאות: מנכ"ל רשת רבוע כחול לשעבר מתמנה ליו"ר פעיל של ניו-פארם

במקביל מסיים אונגר את תפקידו כמנכ"ל חטיבת אירופה של קבוצת אלון, החברה האם של רבוע כחול, שבו כיהן מאז פרש לפני כשנה וחצי מתפקידו ברבוע כחול

מקבוצת אלון לניו-פארם: מנכ"ל רשת רבוע כחול לשעבר, גיל אונגר, מונה ליו"ר רשת הדראגסטור ניו-פארם שבשליטת קבוצת המשביר לצרכן .

במקביל מסיים אונגר את תפקידו כמנכ"ל חטיבת אירופה של קבוצת אלון, החברה האם של רבוע כחול , שבו כיהן מאז פרש לפני כשנה וחצי מתפקידו ברבוע כחול. עם זאת, לתפקיד לא היה תוכן של ממש.

בהתייחסו למינוי אמר היום אונגר: "לשמחתי, הוצע לי לשוב ולנהל חברה מובילה הפועלת בעולם שאליו אני מחובר שבו אני פועל כבר קרוב ל-20 שנה. מעבר לכך שמדובר מבחינתי בסגירת מעגל, אני שמח לשתף פעולה ולעבוד לצידו של רמי שביט, אותו אני מעריך מאד ושהוביל בשנים האחרונות את קבוצת המשביר למפנה עסקי חיובי יוצא דופן".

רשת ניו-פארם מפעילה כיום 56 סניפים בפריסה ארצית וכן, כ-30 נקודות מכירה של מוצרי קוסמטיקה בסניפי המשביר. מדו"חותיה של קבוצת המשביר לצרכן לסיכום תשעת החודשים הראשונים של שנת 2008 עולה, כי ההכנסות ממגזר הקוסמטיקה של המשביר - הכולל את סניפי ניו-פארם את פעילות הקוסמטיקה בסניפי המשביר - הסתכמו בתקופה האמורה בכ-707 מיליון שקל, עליה של כ-13% לעומת אשתקד. הרווח התפעולי של מגזר זה כמעט שהוכפל והסתכם בכ-11.4 מיליון שקל.

.