התאגיד ההודי HCL שכר משרדים מלוינשטיין ביקנעם

התאגיד ההודי נסחר בבורסה במומביי לפי שווי של 5 מיליארד דולר, ומעסיק 55 אלף עובדים ; עסקת השכירות מול לוינשטיין מתייחסת לשטח של 400 מ"ר תמורת דמי שכירות של 62 שקל למ"ר לחודש

תאגיד הענק ההודי, HCL, העוסק במתן שירותים לתעשיית ההיי-טק, נכנס לפעילות בישראל וחתם על חוזה שכירות בפרויקט יקנעם היי-טק פארק, של קבוצת משולם לוינשטיין.

התאגיד ההודי נסחר בבורסה במומביי לפי שווי של 5 מיליארד דולר, ומעסיק 55 אלף עובדים. עסקת השכירות מול לוינשטיין מתייחסת לשטח של 400 מ"ר תמורת דמי שכירות של 62 שקל למ"ר לחודש. חוזה השכירות נחתם לתקופה של חמש שנים, עם אופציה לחמש שנים נוספות. עם מימוש האופציה יעלו דמי השכירות שתשלם HCL ב-10%. כן שכרה החברה 15 חניות בבניין תמורת 150 שקל לחניה לחודש.

פרויקט יקנעם היי-טק פארק משתרע על 26 אלף מ"ר, והוא כולל גם קומה מסחרית. הפרויקט הוא שותפות בין לוינשטיין וחברת ג.א.מ אלקטרוניקה, כשהראשונה מתפקדת כקבלן ראשי ומבצע. כל קומה בפרויקט מכילה 3,400 מ"ר. מנכ"ל קבוצת לוינשטיין, שאול לוטן, אמר כי "המחיר שסוכם משקף את רמתו של הפרויקט ואת הביקוש לו הוא זוכה. הפרויקט ביקנעם נועד לאכלס חברות היי-טק מהארץ ומהעולם, והוא מציע לחברות מיקום אסטרטגי באזור פיתוח א'".