החלה בניית קניון רמות בירושלים ב-200 מיליון שקל

הקניון, שבבעלות חברת הביטוח הפניקס (70%) וחברת בית חדש לירושלים (30%), ישתרע על פני שטח של 70 אלף מ"ר, מתוכם כ-20 אלף מ"ר יהיו מיועדים למסחר

בניית קניון רמות בירושלים, בהשקעה של כ-200 מיליון שקל, יצאה לדרך. הקניון הוא בבעלות חברת הביטוח הפניקס (70%) וחברת בית חדש לירושלים (30%).

הקניון, שעל ציר גולדה מאיר בעיר, ישתרע על פני שטח של 70 אלף מ"ר, מתוכם כ-20 אלף מ"ר יהיו מיועדים למסחר.

טקס הנחת הפינה נערך אתמול במעמד הרב הראשי לישראל לשעבר, ישראל מאיר לאו.

מיקומו של הקניון בסמיכות למחלף כביש בגין עם כביש 1 ועל הציר התעבורתי המרכזי המחבר בין צפון ירושלים לעיר עצמה יאפשר הגעה קלה תוך מספר דקות, ממרבית שכונות העיר ומהישובים היושבים על הציר או בסביבתו כמו מעלה אדומים, גבעת זאב, מבשרת ירושלים וגבעון.

הקניון צפוי להיפתח במחצית 2011 ויכלול תמהיל חנויות מגוון שכבר חתמו על הסכמי שכירות בקניון, כמו קואופ הרבוע הכחול שיפתח במקום חנות מגה וחנות עדן טבע מרקט, רשת ACE, אוטו דיפו, סופר פארם, פוקס, בנק דיסקונט וקפה נאמן.

70% מקניון רמות נרכש בינואר 2007 על ידי הפניקס תמורת ל-38.7 מיליון דולר. חברת בית חדש לירושלים, בראשות דניאל גרוסברד, רכשה את הקרקע ממינהל מקרקעי ישראל.

לדברי עופר שחטר, מנכ"ל אריאל פרומול, מקבוצת נכסי אריאל, המשווקת את הפרויקט ושתנהל אותו בעתיד, "המסחר הקניונאי בירושלים סובל ממחסור בשטחי מסחר לעומת גוש דן, ומכאן נובעת ההצלחה הגדולה של שיווק הקניון עד כה. תמהיל העסקים והמבנה המיוחד של הקניון, לצד מיקומו הפיזי והתעבורתי, ימצב אותו כקניון החדש של העיר".